Wcielanie w życie postanowienia- droga do ideału ♡

Od zawsze marzę o pięknym ciele,a szczególnie o dobrze wyrzeźbionym brzuchu.Na widok pięknego brzucha aż mi ciepło, bo tez chcę taki;)


Ale wiadomo nic samo sie nie zrobi i wszystko wymaga naszego zaangażowania i pracy. Tak więc i ja zabrałam się za siebie już rok temu robiłam przez 6 miesięcy seriami brzuszki jednak będąc na wakacjach za granicą przerwałam ćwiczenia z powodu braku czasu,wyniki z zeszłego roku były całkiem zadowalające ,mam nadzieje że w tym roku wytrwam! A wyniki będą jeszcze lepsze i mnie zaskoczą;)

Za mną 10 dni ćwiczeń,które wyglądały następująco:

Dzień 1
-50 minut skalpela z Ewa Chodakowską
 
Dzień 2
-25 minut z Mel B(5 minut rozgrzewka,10 minut trening nóg,10 minut trening pośladków)
 
Dzień 3
 -30 minut jazdy rowerem (45 km/h)
-30 minu z Mel B (10 minut rozgrzewki,10 minut trening nóg,10 minut trening rąk)
 
Dzień 4
-20 minut jazdy rowerem (30 km/h)
-20 minut trucht z psem (10 km/h)
-40 minut skalpela z Ewa Chodakowską

Dzień 5
-30 minutowy tręning rąk
-20 minut z Mel B (5 minut rozgrzewka.10 minut tening pośladków,5 minut trening abs)
 
Dzień 6
-10 minitowy spacer(6 km/h)
-10 minut dowolnych ćwiczeń
-15 minut z Ewą Chodakowską skalpel
-50 brzuszków
 
Dzień 7
-10 minut jazdy na rowerze (30 km/h)
-50 brzuszków
-15 minut z Mel B (5 minut rozgrzewka,10 minut trening pośladków)
-6 minutowy trening z Ewą Chodakowska cz.1
 
Dzień 8
-10 minut jazdy na reowerze(30 km/h)
-15 minut ćwiczenia rąk
-15 minut z Mel B (5 minut rozgrzewka,10 minut trening pośladków)
-150 brzuszków
-30 minut skalpela z Ewą Chodakowską
 
Dzień 9
-30 minut podskoków na trampolinie
-10 minut ćwiczenia rąk
-5 minut z Mel B
-150 brzuszków
 
Dzien  10
-20 minut z Mel B(5 minut rozgrzewka,10 minut trening pośldaków,5 minut ćwiczenia rozluźniające i rozciągające)
-150 brzuszków
-40 minut skalpela z Ewą Chodakowską
 
Wiadomo że po 10 dniach jakiś spektakularnych efektów nie widać,jednak na pewno moja kondycja się poprawiła a mój brzuch jest nieco twardszy.

Moje inspiracje:












Komentarze

  1. Ambitny plan.
    Wytrwałości życzę i wymarzonych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia - tylko nie przesadź bo takie mięśnie jak na paru zdjęciach ktore wstawilas nie wyglądają dobrze u kobiety... no ale każdy lubi co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no oczywiscie nie wszytsko ładnie i kobieco tu wygląda,ja aż tak nie chcę wyglądać;) i Dziękuję;*

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za realizacje!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze Ci idzie, powodzenia w dalszej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezły plan zrealizowałaś. Ja dopiero mam zamiar się za siebie zabrać.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty