Pomadki Wibo Eliksir ♡


Czas na nieco kolorówki,a tak dokładniej czas na pomadki,których na moim blogu jeszcze nie było. Tak więc najwyższy czas to nadrobić. Dziś czas na moich czerwcowych ulubieńców czyli na pomadki Wibo Eliksir.

Wszystkich odcieni z tej kolekcji jest aż 9.


Ja skusiłam się na trzy odcienie:
05,06,07


Swatcz na ręce:


Wibo Eliksir 05
-lekko miodowy kolor nude

 Usta bez pomadki :





Wibo 05 na ustach:







Wibo Eliksir 06 :
bardzo jasna fuksja



Wibo 06 na ustach:





Zdecydowanie Wibo 06 to mój faworyt !


Wibo Eliksir 07:
 lekki jasny róż



Wibo 07 na ustach:






Zalety Szminek Wibo Eliksir:

+duża paleta kolorów
+nie wysuszają
+nawilżają
+nie podkreślają suchych skórek
+dostępność
+cena
+konsystencja
+błyszczą się jak po pomalowaniu błyszczykiem
+wydajność

Minusy:

-opakowanie
-trwałość

Moja ocena Pomadek Wibo Eliksir:

 ★★★★★


Polecam wszystkim aby sprawdzili na sobie chodź jedną z nich, na pewno nie pożałujecie;)

Komentarze

  1. kolory na ustach nie bardzo mi się podobają , no chyba że pierwsza. Kolejnym minusem jest to , że się błyszczą..jak dla mnie pomadka ma być matowa , a jeżeli chce błyszczeć to nakładam błyszczyk. No może gdyby ta pierwsza była matowa to bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich ustach slicznie wyglada ta 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez uważam że ta mi najbardziej pasuję;) to mój ulubieniec;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty