Gwiazdki z SecondHandów ♡






Już od roku uwielbiam odwiedzać lumpeksy, kiedy mam tylko chwilę będąc w mieście od razu idę do swoich ulubionych.I wcale nie uważam że odzież tam jest gorszej jakości, czy też my jesteśmy gorsi nosząc używane ubrania.Przede wszystkim odzież z Second Handów jest tania, oryginalna, dobrej jakości a także możemy kupić znane marki kilka razy taniej niż w zwykłym sklepie.

Dziś przyszedł czas by pochwalić się moimi łowami. Oczywiście to będzie część mojej kolekcji, bo w innym wypadku ten post nigdy by się nie kończył;)

1.Tregginsy







2.Azteckie legginsy




3.Swetry












4.Torebki






5.Kardigany




6.Koszule mgiełki





7.Bluzki

























I całe szczęście to już koniec moich zbiorów, bo juz sam aparat powoli nie wyrabiał;)






Komentarze

  1. Ja też lubię lumpki, bo są super rzeczy! Co z resztą udowodniłaś chwaląc się zakupami. Ta czarna torebka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się podoba;)

      Usuń
    2. :D Lumpex to fajna sprawa! A jaka satysfakcja z zakupów za grosze:)

      Usuń
  2. ooo ile perelek <3 moje pol szafy to szmateksy hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty