To co kochaja moje wlosy - Oliwka Babydream ❤




Która z nas nie marzy o pieknych gęstych włosach niczym tafla. Oczywiście dobra pielęgnacja z pewnościa nas przybliży do tego by nasze włosy wyglądały lepiej.
Dziś trochę o kosmetyku,który jest idealny do olejowania wlosów i nie tylko. A mowa tutaj o oliwce Babydream. .Ma ona szeroki wachlarz zastosowań, można jej użyć do wlosów,do paznokci i do całego ciała.Jest to idealny kosmetyk do codziennej pielęgnacji. Jest to także dobry kosmetyk dla tych którzy dopiero zaczynają olejować swoje włosy.

Oliwka Babydream

Cena:6,50/250ml, dostępność: Rossmann


O produkcie:
Oliwka pielęgnująca  z wyciągiem z migdałów i witaminą E. Naturalne substancje zawarte w oliwce skutecznie natłuszczają skórę, nadając jej długotrwałą ochronę przed wysuszeniem oraz miękkość i delikatność. Łagodne wyciągi z nagietka i rumianku posiadają właściwości kojące i przeciwzapalne. W produkcie zawarta została również oliwka ze słonecznika, migdałowa, jojoba, witamina E oraz ekstrakty z nagietka i rumianku. Bez zawartości konserwantów, oleju mineralnego, barwników, perfum.


Zalety Babydream:
-dostępność
-cena
-wydajność
-bardzo dobry skład
-neutralny zapach
-wydajność
-łagodna i delikatna
-idealnie odżywia i nawilża
-dobra do codziennej pielegnacji
-szybko się wchłania
-pełna naturalnych olejków

Wady Babydream:

-nieprzeźroczyste opakowanie= nie widać ile zawartości pozostało

Ocena Babydream:

5/5

Moja opinia:
Według mnie to produkt który każda z nas powinna mieć w domu. Nie dość że włosy są po nim jak nowo narodzone, dzięki  olejkom które posiada w swoich składzie to ma on także inne zastosowanie. Nawilża,odżywia,wygładza i przede wszystkim pielęgnuje nasze włosy. mozna go także używać jak jedwab,czyli na same końcówki. Jest idealny do skórek wokół naszych paznokci. Można go także używać na noc na rzęsy jako odżywkę. No i przede wszystkim do pielęgnacji skóry naszego ciała.
Jest to produkt nie tylko dla niemowląt ale dla każdego z nas.
Zachęcam wszystkich do wypróbowania. z pewnością się nie zawiedziecie.


Pozdrawiam;*



Komentarze

  1. Ja się już od pół roku przymierzam do rozpoczęcia olejowania włosów i chciałam właśnie zacząć z oliwką Babydream, bo w internecie mnóstwo pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio olejowałam włosy tą oliwką i również mi się sprawdziła, wcześniej z tych dziecięcych używałam hippa i też była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęciłaś mnie do zakupu tej oliwki - dopisuję ją do mojej CHCIEJlisty ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie muszę ją w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam ją do olejowania włosów na długości- powoduje ich nadmierne wypadanie :( Za to jako olejek do ciała sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała jest ta oliwka. poklikałam Tobie w reklamy, może odwdzięczysz się tym samym?? zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powinny wyświetlać się pomiędzy postami na stronie głównej, za nim klikniesz w poszczególny post. ale nie wiem co aktualnie Tobie się wyświetli.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować ;) świetny post ! Obserwujemy?

    ps. Klikniesz u mnie linki choies? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. moje włosy i oleje sie nie lubią...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe... Na włosach tego jeszcze nigdy nie miała - chyba muszę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko wykończę Alterrę, to zaczynam olejować włosy właśnie tą oliwką. Tym bardziej, że mam trzy sztuki w domu-kupione z myślą o moim synku:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty