Tag-Ile warta jest moja twarz?


Dziś krótki post, którego tematem jest dość popularny tag,
który jakis czas temu królował na blogach urodowych pt."ile warta jest moja twarz"?
Ma on na celu oszacowanie naszej codziennej kolorówki.
I dowiedzeniu się ile tak naprawdę wydajemy na nią.
Tak więc zaczynajmy!

Moje kosmetyki (prawie wszystkie)codziennego użytku:


Zacznijmy od samej podstawy makijażu:
1.Rimmel Stay Matt- 19,00
2.Korektor Lovely-8,00
3.Puder Maybeline Affinitone- 19,00

Pędzle i cienie:
1.Paletka Lovely -10.99
2. Pędzel Elite-4,00
3.Pędzel Ali-4,00
4. Pędzel Ali -4,00

I cała reszta:
1.Lovely maskara-9,00
2.Róż Miss Sporty-3,50
3.Dr.Balm-8,00
4.Baza Delia-19.00

Cena łączna:
108,5

Cena łączna nie jest zła, chociaż byłam pewna lub przynajmniej miałam nadzieje że nie przekroczę sumy 100 złotych. Mam nadzieje że w przyszłości sie poprawię.
Zapraszam wszystkich chetnych do zrobienia tego tagu.


Pozdrawiam;*

Komentarze

  1. w sumie nieznacznie przekroczyłaś kwotę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, czy te pedzelki ali maja miekkie wlosie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to super mega miękkie włosie jak w Ecotols, ale w oczy nie "drapie" i jak za to cene jest jak najbardziej okej;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty