Tag- Co powiedziałabym do nastoletniej siebie?


Dziś luźny tag o bardzo nietypowym temacie, ale bardzo ciekawym.
Już jakis czas temu na youtubie i na blogach ten tag był dość popularny, więc postanowiłam i ja go zrobić.Jak wiadomo każdy z nas w młodości popełnił błędy, których by już nie zrobił drugi raz.
 Dziś ostrzegam nastoletnią siebie i daje sobie kilka rad. 

10 złotych rad:

1. Nie wpadaj w kompleksy, nie masz do tego aż takich powodów.
2.Nie prostuj codziennie włosów, wyrządzi Ci to więcej złego niż dobrego.
3.Ucz się na 100% swoich możliwości,a dojdziesz dalej niż myślisz.
4.Słuchaj częściej rodziców, proś ich o rady.
5.Nie poddawaj się po małej porażce, miej wiarę w swoje możliwości.
6.Nie farbuj anie nie rozjaśniaj włosów, masz ładny naturalny kolor.
7.Doceniaj i spędzaj czas z rodziną.
8.Nie dramatyzuj, w życiu przeżyjesz jeszcze wiele miłości.
9.Rozwijaj swoje pasję, a osiągniesz sukces.
10. Ciesz się młodością i żyj chwilą, bo dorosłe życie nie jest takie kolorowe jak Ci się wydaje.



No i to na tyle odnośnie moich rad dla nastoletniej ja, na pewno mogło by ich byc więcej jednak uważam, że te są najcenniejsze.
Zapraszam Wszystkich chętnych do zrobienia tego Tagu.

Pozdrawiam;*

Komentarze

  1. Nie mam pojęcia co powiedziałabym do nastoletniej siebie. W sumie nadal nie jestem osobą doświadczoną życiowo bo mam dopiero 19 lat. Na pewno kazałabym sobie mniej ufać ludziom.
    Jaki obłędny kotuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rady, jednak łatwo się mówi po przeżyciach... Gorzej jak ma się zamiar coś zrobić nie wiedząc co go czeka ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam i życzę miłych walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod 10 i pod 2 mogłabym się obiema rękami podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rady. Ja już farbowałam włosy ehh ;/ ale tylko szamponetką ;*

    Zapraszam nowy post
    zapraszam do komentowania +odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz ;]
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że 10 i 1 bardzo dobrze radzą również mojej osobie c: Ciekawy pomysł na posta :3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam uważam że miłość jest na całe życie a jak nie to nie miłość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty