Malinowo na pazanokciach ❤


Dziś recenzja lakieru do paznocki,który od jakiegoś czasu podbił moje serce i wciąż go nosze na swoich paznokciach. A mowa tutaj o lakierze z Wibo z serii Extreme nails numer 253.


Jest to lakier o kolorze malinowym, choć na zdjęciach wygląda jak głęboka fuksja.
Jest to piękny mega kobiecy kolor, zarówno dla kobiet i młodszych dziewczyn.
Dostępny jest w Rossmannie za cenę ok.5 zł/ 9,6 ml.
 Jest to lakier z płaskim pędzelkiem, co mi osobiście ułatwia malowanie.Jedna warstwa pokrywa idelanie płytkę, nie zostawiając smug. Bardzo szybko wysycha. Wydajny ,ma rzadką konsystencję. Niestety jest dość nie trwały wytrzymuje 2/3 bez Top Coatu.







Zalety lakieru:
+ dobrey krycie 1 warstwa
+nie zostawia smug anie pęcherzyków
+głęboki kolor
+gruby i płaski pędzelek
+szybko schnie
+wydajny
+ogólnodostępny
+tani

Wady lakieru:
-słaba trwałość

Moja ocena lakieru:
5/5

Polecam każdemu kto lubi odcienie czerwieni na swoich paznokciach, ten lakier z czystym sumieniem mogę uznać za mojego ulubieńca.

Pozdrawiam Martyna;*

Komentarze

  1. piękny odcień czerwieni :-) w dodatku masz śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery z Vibo ilekroć miałam nigdy sie nie zawiodłam, faktycznie same plusy:) tylko mam chyba z tej innej serii takiej bardziej prostokątna jest buteleczka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny kolor :) jak pielegnujesz paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze używam odżywki jak mam pomalowane paznokcie, zazwyczaj z Eveline i top coatu, i czasem wmasuje oliwkę na noc w paznokcie, o i łykam suplementy;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty