W drodze do ideału ♡

Lato zbliża się do nas dużymi krokami tak więc odrobina sportu nikomu nie zaszkodzi.I nie chodzi o schudnięcie bo tego mi nie potrzeba ,ja tylko chcę mieć dobrze wyrzeźbione ciało.O zgrabnej pupie,brzuchu i udach marzę od zawsze.

Moje inspiracje:




Przede wszystkim zaczęłam biegać, co już jakiś czas temu wcieliłam w życie. Przeważnie biegam od 0.5 -1 h , stałym wolnym tempem.Staram się biegać przynajmniej 2/3 razy w tygodniu . Bieganie pozwala mi w szybkim tempie spalić tkankę tluszczową i oraz polepszyć moja kondycję.


Moją dodatkową pomocą przy rzeźbieniu sylwetki jest:
Skalpel p.Ewy Chodakowskiej



Dziś zaczęłam te ćwiczenia i powiem że jestem pozytywnie zaskoczona,a przede wszystkim dumna że dałam radę i nie zrezygnowałam choć było ciężko jak na pierwszy raz. Te ćwiczenia dają na prawdę kopa energii a także wyciskają z nas siódme poty. Dla bardziej wtajemniczonych czeka Skalpel II,Killer i Turbo Spalanie.
Te ćwiczenia spróbuje powtarzać co drugi dzień przez 4 tygodnie.


Z pewnością niedługo pochwalę się Wam moimi efektami!



Komentarze

  1. Super, że wzięłaś się za siebie. Najtrudniej jest wytrwać kiedy zaczynamy się rozleniwiać. Ja od 6 miesięcy jestem na zmienionym trybie życia i nie mam dość :)
    Życzę Ci,żebyś osiągnęła założone cele!
    Obserwuję i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wsparcie;) i również życzę powodzenia;)

      Usuń
  2. Oj ja tez sie zbieram i zbieram za jakies ciwczenia...ale zebrac sie nie moge hehe :) Powodzenia Kochana :)) Obys szybko osiegnala wymarzony cel :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty