Mix Photo of June ♡



Czerwiec to tak naprawdę pierwszy prawdziwy miesiąc moich wakacji ,co widać w ilości podróż.Bardzo dużo się w tym miesiącu wydarzyło, i mam nadzieje że wydarzy jeszcze więcej.


1.Tak się świętuję Dzień dziecka, zakupy, niezdrowe żarcie Cola,łono natury,Odra i oczywiście deszcz.

2. Mój niegrzeczny kot, który wraca o 5 rano i miauczy mi pod drzwiami.


3.Rozpoczęcie akcji "zapuszczam włosy na wakacje"


4.Mój drugi w życiu koncert Jamala <3


5.Dni NS, czyli dużo karuzeli,zabawy i jeeeedzenia;)


5.Park Krasnala-szalona siostra, mój boyfriend;)


6.Dalej "męczę" swoją książkę wszędzie gdzie tylko mogę;)


7.ShinyBox urodzinowy- o lubię !





8.Mój ulubiony Park w okolicy.




9.Ponad 12 godzin w podróży tego nie lubimy.




10.Piękny Paradyż

 

11.Freski z Rokitnie




12.Zoo Safari


 13.Wesołe miasteczko w Świerkocine, diabelski młyn okej, inne karuzele nigdy więcej, to już nie na moje lata;P


14.Świebodzin, najwyższa figura Chrystusa Króla.

 

15. Pierwszy raz nad jeziorem w tym roku, plaża ,słońce,woda mhmm;)

 

 16.Kino z Misiem;)

 

17.Poszukiwanie sukienki na ślub zakończone ! W końcu ją mam;)


18.Świadectwa maturalne- czas wkroczyć w dorosłe życie;)






Niestety myślałam że zdjęć będzie więcej jednak nie wszędzie brałam aparat.W tym miesiącu postaram się bardziej pamiętać o moim pixelowym przyjacielu;))
Udanych wakacji wszystkim;*



Komentarze

  1. :) Dziękuję! Chłopak sympatycznie wygląda a nazwę miasta którą przeczytałam jak stolicę Francji to muszę przyznać, ze niezwykle klimatyczne i urokliwe miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam w przyszłości zwiedzić je, naprawdę jest tam pięknie;)

      Usuń
  2. Ja w zeszłym roku jak jechałam nad morze byłam w Świebodzinie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty