Jubileuszowe pudełeczko - Czerwcowy Shinybox ♡

 To już rok! Dokładnie rok temu firma wypuściła swojego pierwszego Shinyboxa, którego zamówilam i ja w między czasie udało mi sie zamówić kilka pudełek.A teraz doczekaliśmy się już rocznicowego, na którego bez wahania się skusiłam. W czerwcowym pudełku miało być 6 komsetyków z czego 4 pelnowymiarowe + niespodzianka;)

Tutaj mamy małe podpowiedzi co do pudełeczka:

A tak wyglądało samo pudełeczko:
Shinybox Czerwiec 2013


















Pudełko przypadło mi do gustu ale jakieś idealne nie było ,najbardziej zawiodłam się na niespodziance.Na tej rzeczy sie zawiodłam liczyłam na cos bardziej orginalnego;)

Zawartość pudełka Czerwcowego 2013 oceniam na :
★★★★☆

Komentarze

  1. Faktycznie, mogli Cie bardziej rozpieścić prezentem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling cukrowy jedynie mnie zaciekawił. dlatego że uwielbiam peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełko! Miłego używania:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pozostaje życzyć stu lat! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty