Nieziemsko podkręcone rzęsy- maskara Curling Pump Up ♡


W końcu znalazłam swój idealny tusz do rzęs.Po długich poszukiwaniach i wielu testach odnalazłam ją- maskarę Curling Pump Up, która pogrubia i unosi nasze rzęsy ,a tego pragnę najbardziej bo mam stosunkowo długie ale niestety proste rzęsy. A więc przejdźmy do samej recenzji.

Maskara Curling Pump Up-  ulubieniec Czerwca






Teraz czas na efekt maskary na rzęsach;)
-przed nałożeniem tuszu muśnięte odżywką


-po nałożeniu tuszu





Zalety maskary Curling Pump Up:
+niska cen
+dostępność
+ładne opakowanie
+silikonowa szczoteczka
+kolor-głęboka czerń
+konsystencja
+nie skleja rzęs
+nie kruszy się
+nie dobija się na powiekach
+dobrze rozczesuje
+idealnie podkręca
+dobrze pogrubia
+nie wysycha szybko

Minusy maskary Curling Pump Up:
-brak !

Moja ocena maskary firmy Lovely :

 ★★★★★

Podsumowując ten tusz jest idealny dla mnie i na pewno skuszę się na nie jedno opakowanie.

Maskara Curlin Pump Up
cena- 8,99 zł
opakowanie- 8 ml







Komentarze

  1. O mamo, ale rzęsiska! Zazdroszczę!

    Maskara na mnie zrobiła takie samo wrażenie, używam ją niemal codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;* i cieszę sie że Tobie także przypadła do gustu;)

      Usuń
  2. WOW ale masz długasne rzeski:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest rewelacyjny! Też chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty