Paczki i paczuszki z zeszłego tygodnia;)


W ostatnim tygodniu listonosz odwiedzał mnie dość często i to mnie bardzo cieszy.W końcu otrzymałam kilka paczek na które czekałam a także otrzymałam kilka niespodzianek.

Przede wszystkim czekałam na pudełeczko ShinyBox no i się doczekałam;)


Kolejna paczką na którą czekałam była paczka od Wydawnictwa Borgis,z którym nawiązałam mała współpracę. W paczce znajdowała się druga już książka Piotra Kołodziejczaka a także naturalny krem nawilżający bez parabenów.







Zaskoczeniem dla mnie były pocztówki jedna z Holandii a druga z Chin;)
Dzięki stronie www.postcrossing.com mogę wymieniać się kartkami i pocztówkami z ludźmi z całego świata.







Jednak największym zaskoczeniem była dla mnie koperta z USA, w której znajdował się autograf z dedykacją dla mnie od Johna Travolty ♡ . Otrzymałam go dzięki jego fundacji.W prawdzie czekałam niecałe 3 miesiące ale było warto!






Całość:



No i to na tyle odnośnie moich ostatnich paczuszek. Mam nadzieje że w drodze jest jeszcze więcej bo już co na niektóre doczekać się nie mogę;)


Komentarze

  1. Wow ciekawa ta strona, super sprawa zwłaszcza dla kolekcjonera

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty