Recenzja podkładu Editt Cosmetics


Najwyższy czas na recenzje podkładu za 4 złote ! Jest to Make up powder z witaminą A,E i F . Testowałam go przez równe 3 tygodnie.

Podkład Editt Cosmetics - kolor brzoskwiniowy
 


Swatch na dłoni:




 Po rozsmarowaniu na dłoni ewidentnie widać że jest za jasny,to dobry znak;)


Efekty podkładu na twarzy:
-przed podkładem



-po nałożeniu podkładu
 



 Kryteria oceny podkładu:
-trwałość:  4/5
-konsystencja :  3/5
-cena:  5/5
-dostępność:  5/5
-krycie:  3/5
-zapach:  2/5
-opakowanie:  2/5
-wybór koloru podkładu : 5/5
-kojenie i nawilżanie: 2/5

Moja ocena podkładu:





Podsumowując to jest mój pierwszy taki podkład i w sumie nawet mnie nie rozczarował choć wcale na cuda nie liczyłam.Na pewno nie nadaje się dla osób potrzebujących bardzo silnego krycia, ponieważ podkład jest lekki .Ma za zadanie koić i nawilżać naszą skórę,może i nawilża ale z tym kojeniem to bym się kłóciła.Dobrze się rozprowadza i nie zostawia zacieków. Ma także dobrą konsystencje jednak należy zwrócić uwagę że niestety szybko wysycha w opakowaniu. Mogę stwierdzić że nadaję się na lato gdy dużo od podkładu nie wymagamy.



Komentarze

  1. troszkę za bardzo cię wyjaśniła cera po tym podkładzie ( albo to efekt zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  2. kryje trądzik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem bo nie mam trądziku,ale myślę że nie dał by rady;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty