Złoty rozświetlacz od Lovely


Cześć ;*
dziś mam dla Was kolejna dawkę nowości,tym razem padło na rozchwytywany rozświetlacz od Lovely w kolorze złota. I choć na codzień nie używam rozwietlacza to i ja zapragnęłam go mieć w swoim zbiorach kosmetycznych. Zapraszam do dalszej części postu.


Od producenta:
Rozświetlacz do twarzy Lovely Gold Highlighter o ciepłym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma złoty odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin. 

Moja opinia:
 Produkt znajduje się w okrągłym odkręcanym opakowaniu o pojemności 4 g. Rozświetlacz jest bardzo dobrze napigmentowany wystarczy naprawdę odrobina produktu na kości policzkowe, ma bardziej mokrą niż suchą konsystencję, można powiedzieć że kremową. Produkt nie obsypuje się. Produkt ma beżowo- złoty odcień. Produkt nie ma chamskich dużych drobinek, tylko delikatne drobinki które dobrze się rozcierają i dają piękna taflę połysku. Efekt można ładnie stopniować. Produkt długotrwale utrzymuje się na twarzy.
Jest w bardzo korzystnej cenie. Dostępny jest w 2 odcieniach złotym do cery ciepłej i srebrnym do cery zimnej.

Zalety produktu:
-bardzo dobra pigmentacja
-niska cena
-wydajnośc
-przyjemna konsyetcnaj
-nie obsypuje się
-ładnie sie rozciera
 -dostepny w dwóch odcieniach
-efekt można stopniować
-długotrwały
 
Wady produktu:
 -jak dla mnie brak

Ocena produktu:
5/5


Jak prezentuje się rozświetlacz:





Komentarze

  1. nawet nie wiedziałam, ze lovely ma tak fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go jak i jego brata, srebrnego :) bardzo lubię te rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacza użyłam po raz pierwszy kilka dni temu i nie przekonałam się do niego za bardzo. Ale z czasem może poczuję do nich większą miętę i kupię i ten na wypróbowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kupić, ale niestety już nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go sobie i mimo ze też na codzien nie używam rozświetlaczy, to na tego od czasu do czasu się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest maleństwo, które zabieram w podróże. U mnie się sprawdził :) Taniutki i trwały z ładnym kolorem. Czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty