Co kupię na promocji w Rossmannie -49%


Cześć, dziś opowiem Wam co zamierzam kupić na najbliższej promocji Rossmanna która zbliża się dużymi krokami. Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą Rossmann podobnie jak w zeszłym roku robi nam niezłą niespodziankę i obniża kolorówkę o całe 49% !Promocje zaczynają się od 24 kwietnia a kończą się 11 maja. Zapraszam ;*

Promocja na pudry,róże,bronzery,podkłady i korektory
24-27 kwietnia
  • Podkład Rimmel Lasting Finish Nude 25 hr -  cena 27zł
  •  Korektor Rimmel Lasting Finish Nude - cena 28 zł
  • Róż Wibo Smooth Wear nr 2 - cena 9,80zł


 

Promocja na tusze,kredki do oczu, eyelinery, cienie do powiek
28 kwietnia- 4 maj
  •  Miss Sporty Studio Lash Volume - cena 13,50 zł


  • Eveline odżywka do rzęs 3 in 1 -  cena 14 zł

  • Lovely kredka do oczu nude - cena 6zł

  • Lovely maskara Pump Up -cena 9 zł

  • Wibo Eyeliner Deep black - cena 7,50zł


Promocja na szminki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci
5-11 maj 
  •  Lovely color wearlong Lasting pomadka nr 2 -  cena 7,50zł



Jak narazie to cała moja lista jeszcze nie wiem czy wszystko na pewno kupię, mam tylko nadzieję że nic więcej oprócz tego już mi nie wpadnie do koszyka. A Wy już macie swoje listy na wielkie szaleństwo w Rossmannie? A może nie zamierzacie skorzystać z promocji?






Komentarze

  1. Uwielbiam Lovely Curling Pump Up Mascara :) Świetnie podkręca rzęsy bez zalotki ;) Prawdopodobnie na promocji kupię jedynie lakiery Sally Hansen Miracle Gel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Życzę udanych zakupów :) Mam róż z Wibo, kiedyś kupiłam zupełnie nie znając tej firmy, ani jej produktów i nie spodziewając się wiele, ale okazało się, że to naprawdę fajny produkt. A ostatnio kupiłam na promocji w Rossmannie korektor Healthy Mix z Bourjois i niestety na razie mam mieszane uczucia, ale zobaczymy, może się jeszcze do niego przekonam, a póki co cieszę się, że był prawie o połowę tańczy niż zwykle, więc może będzie łatwiej się pogodzić, jeśli się u mnie nie sprawdzi. Ciekawa jestem tego korektora z Rimmela- mam nadzieję, że dasz znać jak się u Ciebie będzie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty