Żele Luksja ♡

Która z nas nie lubi długich,gorących,pachnących i odprężających kąpieli. Jednak nie zawsze mamy czas aby je wziąć. Czasem musimy zadowolić się zwykłym prysznicem, aby umilić nasze codzienne chwile pod prysznicem wystarczy dobry żel.


Ostatnio będąc na zakupach w Biedronce trafiłam na niezła promocje, otóż za 3 żele Luksja Creamy płacimy jedynie za 10,99 zł,a więc naprawdę warto!

W ofercie znajdują się 3 żele po 250 ml :
1.Avocado i prowitamina B6
2.Olive i aloes vera
3. Rose Petal i milk proteins

 I choć są to kremowe żele to i tak pachną dość świeżo.
Ja swoje testowanie rozpoczęłam od żelu Avocado & prowitamina B6.








Zalety produktu:

+ dobrze oczyszczaja
 + zmiękcza skórę
+nawilża
+ nie wysuszaja
 + bardzo dobrze się pienią
+wydajność
+ tani
+dostępność
+poręczne opakowanie
+ładny zapach
+szeroki wybór rodzajów
+nadaje gładkości skórze

Minusy:

-konstystencja do niczego-za rzadki

Na pewno kupię jeszcze raz,gdy będe miała okazję.

Moja ocena:
  ★★★★★


Po mimio słabej konsystencji,ilość plusów mnie zadowala.
Jestem zadowolona z zakupu zestawu tego produktu.
I go polecam Wam.





Komentarze

  1. No widziałam je ..miałam kupić ale już nie zdążyłam. Świeżo pachniały, nie nachalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je u siebie w Biedronce. Byłam twarda i nie kupiłam bo z łazienki śmieje się do mnie co najmniej 6 innych sztuk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak są promocje to nie wytrzymmuje;P nie mam samozaparcia;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty