My daily shopping ♡

Mnie osobiście cieszą każde zakupy,nawet te najmniejsze ,najcodzienniejsze.





Codzienne zakupy to przede wszystkim drogeryjne zakupy.Dziś padło na drogerię Rossmann;)



1.Maskara Spectacular me.Jedna z moich ulubionych maskar z Lovely,to już moje 4 opakowanie,dobrze wydłuża nam rzęsy nie skleja ich,nie zasycha szybko.Cena 9/10 zł.


2.Soft-Peeling z Synegen,to tez nie jest moje pierwsze opakowanie tego produktu.Doskonale sprawdza się do złuszczania martwego naskórka z twarzy,delikatnie ja oczyszcza.Cena 4/5 zł.




3.Tonik do demakijazu z Rival de Loop,także mój sprawdzony kosmetyk bardzo go lubię.Dobrze zmywa makijaż i oczyszcza skórę,nie podrażnia.Cena 5/6 zł.


4.Moje ulubione płatki kosmetyczne z aloesem,nie rozwarstwiają się dobrze wchłaniają tonik .
Cena 2/3 zł


5.Isana deo spray fresh
6. Isana deo roll-on fresh
Jeden z moich ulubionych zestawów odświeżających na każdy dzień.
Cena 4zł/4zł.




7.No i na końcu mój niecodzienny kosmetyk,dziś zakupiony pierwszy raz.
Argan Oil z Joanny dwufazowa odżywka dla włosów suchych i zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.



No i to na tyle co do moich zakupów.
 



A teraz czas na przegląd poczty.Wczoraj otrzymałam pewna część próbek ,którą zamówiłam.Teraz jedynie czekać na resztę;)



Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty