Tusz Lovely ♡

 Dzisiejszy post poświęcony jest rzęsom a w szczególności produktowi do nich jak najbardziej wskazanym.



 Czyli czas na recenzje produktu firmy Lovely,spectacular Me,Volume Mascara.


Prezentacja tuszu na rzęsach:
-before



-after







Plusy maskary Lovely:
+wydajna
+wydłuża i pogrubia rzęsy
+nie skleja rzęs
+delikatnie je podkręca
+niska cena,
+kolor głęboka czerń,
+silikonowa szczoteczka
+dostępność
+daję duży efekt


Minusy maskary Lovely:
-szybko zasycha
-kruszy się pd wieczór

Moja ocena maskary Lovely:
 ★★★★★
Po mimo tego że ma kilka minusów to i tak jest to dla mnie bardzo dobry produkt jak na tak niską cenę. Ekstremalnie wydłuża rzęsy i je pokręca, co jest dla mnie ważne bo z natury mam proste rzęsy. 
Na pewno zakupię jeszcze nie jedno opakowanie. 





Komentarze

  1. Mam tą maskarę, ale jeszcze nie używałam :) Kurcze, troszkę skleja i zostawia grudki :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty