Tag-Moja włosowa historia;)

Włosy! Każda z nas chce je mnieć jak najpiękniejsze. Długie,gęste,lśniące włosy to marzenie każdej z nas.W tym celu robimy wszystko co się da i czasami ma to odwrotne skutki co do zamierzonego celu.

Ja także robilam dużo ze swoimi włosami i nie zawsze było to dla nich dobre. Moja włosowa historia była dość urozmaicona.Zacznijmy od początku;)

1.Rok 2002 mam długie włosy !


2.Rok 2006 ściełam włosy na krótko,nawet nie było mi ich szkoda.


3.Rok 2009 rozjaśniłam włosy.


4.Rok 2010 mam  "skunksa" na głowie


5.Koniec 2010 roku mam balejaż


6.Rok 2011-wiosna, jestem brunetką.


7.Rok 2011-lato ,mam ombre na włosach.


8.Rok 2011 koniec lata ,ciemny brąz na moich włosach.


 9.Wiosna 2012 rok-mam czarne włosy.




10.Wakacje 2012-koniec farbowania, powrót do naturalnego koloru





11.Rok 2013 na chwile obecna nie farbuje włosów,dwa razy zdarzylo mi sie henną, zapuszczam je i chce miec swój naturalny kolor,dbam o nie jak najbardzie się da.;)



 I tak wyglądała moja włosowa historia,nie zawsze moje pomysły kończyły się dobrze dla włosów.lecz teraz już nie zamierzam robić im krzywdy;) Przede wszytkim nie niszcze ich rozjaśniaczem i od jakis dwóch lat ich nie prostuję,bo to je najbardziej niszczyło.Teraz pozostalo czekac tylko i wyłącznie na efekty. Rośnijcie zdrowe !




Komentarze

  1. Pięknę masz teraz włosy...marzą mi sie takie.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty