It`s time to unboxing ♡

Nie sądziłam że tak szybko otrzymam paczuszkę;) Zaledwie w niedziele  dowiedzilam się że wygrałam konkurs a dziś mam już kosmetyki u siebie.Jestem zszokowana profesjonalizmem.
Rozdanie organizowane było przez CosmeFreak na blogu: http://cosmefreak.blogspot.com/.

Jest to przede wszystkim blog kosmetyczny na ,którym znajdują się dobre recenzje,przydatne porady i wiele niesamowitych pomysłów.Naprawdę polecam odwiedzić go w wolnym czasie.

A teraz przejdźmy do unboxingu ;)
Tak wyglądała moja paczka zaraz po odebraniu jej od kuriera.







Zawartość:

1.Hello Flawless- próbka podkładu.



2.Kawowy piling do ust. Pet & Rub




 3.Brązowa kredka do oczu NYX


4.Próbki kremów DelaWell.

 
I to już wszystko.Jestem mega zadowolona z wygranej i z kosmetyków.Mam nadzieje że to nie ostatnia moja nagroda na blogu.




Komentarze

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, ze sprawiłam Ci przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie :) Ale by było kosmetyków do testowania :)

    http://lookgood-abcurody.blogspot.com/2013/04/uwaga-rozdanie-zestaw-10-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dostałaś benefit, marzenie. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty