Czas na róż ;)

Wiosna na już na dobre zagościła u nas,więc i czas pokazać nasze piękne dłonie a przede wszystkim kolorowe paznokcie .



Dziś nadszedł czas na recenzje kolejnego lakieru z Color Manii ♡,
zakupionego w Rossmannie w czasie wiosennej wyprzedaży.




Kolor 203

A teraz jak prezentował się na moich paznokciach:









 Zalety lakieru Color Mania:
+ładny kolor
+nie zostawia smug
+szybko schnie
+dostępność
+ niska cena
+zapach nas nie dusi 
 
Wady lakieru Color Mania:
-trwałość,szybko zchodzi z paznokcia
-słabe krycie musiałam nałożyć aż 3 warstwy

 Moja ocena tego lakieru firmy Wibo :

  ★★★★☆
 
Podsumowując lakier dobry lecz samo nakładanie 3 warstw mnie przeraża,strata czasu i lakieru. 
Jednakże kolor jest bardzo urzekający więc raz na jakiś czas można sobie na to pozwolić.


 

Komentarze

  1. Bardzo ładny, delikatny róż ;) Chociaż nie znoszę malować paznokci aż 3 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie znosi ,a ja to juz wgl za wygodna na taki lakier jestem;)

      Usuń
  2. Podoba mi się, taki delikatny ;) Szkoda że tak słabo kryje i trzeba się męczyć z warstwami. Pewnie bym się w międzyczasie gdzieś dotknęła i trzebaby było zmywać i od nowa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kolor piękny;)
      nawet nie wiesz jak ja bardzo się gimnastykowałam żeby się nigdzie nie dotknąc; P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. o to fajnie;) ja niestety nie mam jeszcze żadnego z Bell;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty