Dirty roses on my nails

Piekne,długie i przede wszystkim zadbane paznokcie to cel każdej z nas.A jeszcze lepiej jak podkreslimy je jakimś fajnym kolorem,w tedy sa one naszą ozdobą.


Dziś czas na prezentacje lakieru z Color Mani,czyli :
Dirty roses on my nails  ♡



 Numer 93.












 Zalety lakieru Color Mania:
+szybko schnie
+dostępność
+ niska cena
+ładny kolor
+nie zostawia smug
+dobrze kryje
+zapach nas nie dusi

Wady lakieru Color Mania:
-trwałość,szybko zchodzi z paznokcia



Moja ocena lakieru firmy Wibo :
  ★★★★★

Morał płynie z tego taki ,że warto polować na Rossmannowskie promocje,bo można naprawdę trawić na skarb.



Komentarze

  1. Zgadzam się z morałem :) Też lubię tak polować :) Zapraszam do siebie :) dołączam do obserwujących :)

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor muszę sobie taki kupić ale przed tym trzeba zapuścić paznokcie .
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam ten lakier... mi na trwalosci nie zalezy bo i tak ciagle zmieniam kolorki na pazurkach...wiec to dla mnie najmniejszy problem :D heheh :D :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty