My Wishlist ♡

Z okazji zbliżających sie dużymi krokami moich ostatnich nastych urodzin,wpadłam na pomysł by zrobić Wishlistę.Nie po to by cokolwiek z niej dostać ale z powodu samej zabawy i przyjemności z jej tworzenia.W tym roku dzień moich urodzin będzie bardzo wazny i stresujący bo w tym dniu piszę swoją najważniejszy przedmiot maturalny,tak więc chociaż taką zabawą osłodzę sobie ten dzień.
Moja lista będzie się składać z 19 przemiotów,symbolizując moje 19 lat,przede wszytskim będą to drobiazgi ,które uwielbiam.Tak więc zaczynajmy.:)

1.Świeca Larissa,pomarańczowo-waniliowa 
-mój ulubiony zapach,podobno ta świeca jak na swoją cene dobrze się sprawuje.
Z tego co wiem dostepne w każdej Biedronce -4zł.






2. Lakier Blogerki TheOleskaaa,Peach and Creme
-podobno najlepszy kolor,dostępny w każdym Rossmannie za 5.99 zł,
kiedyś może się skuszę.





3.Biedronkowa książka
 -dla mnie ważniejsza jest niż sama okładka,dlatego bardzo polubiłam ksiązki z biedronki nie tylko za swoja atrakcyjna cenę ale także za różnorodność.Cen 11.99 zł.




4.Eveline odżywka do paznokci, Nail Therapy Professional, 8w
- niestety moje zapasy odżywek powoli się kończą a ta jest sprawdzona i dobra
dostępna w Rossmannie i w Biedronce 9zł.


5. Pomadka Wibo Eliksir nr 5
-mój ulubiony kolor na ustach to róż,niestety mi nie udało sie zdobyć tej pomadki bo akurat tego koloru w moim Rossmannie nie ma.Cena 8,99zł.




6. Delikatna bransoletka z ćwiekami
-już od dawna mi się podobały,lecz nie mogłam znaleźć w okolicy z jednym rzędem ćwieków wszędzie z 3.Jak dla mnie bransoletka z jednym rzędem wygląda dużo subtelniej.W końcu znalazłam na allegro za dość niską cenę 4,49 zł. Link



7.Piękny wisiorek Japan style sowa-
uwielbiam wisiorki a zwłaszcza takie,cena 1,98 zł .Link



8.Wcierka Rzepa z Joanny
-niestety nigdzie nie mogę jej dostac w sklepie,z tego co wiem ma bardzo dobre recenzje.
Muszę dalej szukać cena:7/8 zł.



9.Gumka do włosów kokardka
-według mnie fajny dodatek do warkocza czy koka;)
niestety dostępny tylko na allegro,cena 6,99zł . Link





10.Przepiekne naszyjniki Choker
- nigdzie w sklepach ich nie widzialam,oczywiscie znalezione na allegro
 pierwszy cena 18,90 zł. Link
drugi cena 9,90zł Link 
ten drugi bardziej mi sie podoba ,pierwszy jak dla mnie zbyt masywny




11.Książka "Niezgodna" Veronica Roth
-podobno kopia "the Hunger Games", może być ciekawa.
W dalekiej przyszłości na pewno przeczytać,jak na razie czasu brak.


12.Książka "Delirium" Lauren Oliver
-bestseller wg New York Times



13.Ładny kubeczek z kotkiem
-niestety mój ulubiony kubek juz jakis czas temu miał nieszczęśliwy wypadek.



14.Stojak na biżuterię
-ostatnio będac w Pepeco widzialam przepiekny stojak na biżuterię,może kiedyś go odnajdę i zakupię;) Cena ok 14,99 zł.Był bardzo podobny do tego.



16.Kolczyki "kule shamballa"
-cyrkoniowe wkrętki,przepiekne kolory
Dostępność allegro, cena 4.99zł .Link





17.Szminka z NYX,kolor nude-Honey
-podobno ten kolor pasuje do każdej kobiety,
dostepność tylko na allegro,cena 9,99zł. Link




18.Mały kaktus z kwitnącym kwiatkiem
-mało wymagający i oto chodzi,nie potrzebuje dużej pielęgnacji ani wiele miejsca.
Piękne kaktusy widziałam w Carrefourze za 3.99zł, naprawdę się opłaca


19.Czerwony lakier do paznokci
-byle jakiej firmy ważne by byl czerwony,bo moja dwa czerwone niestety ze starości nie nadają się juz do użytku.
 





No i nareszcie koniec;)
Powolnymi krokami doszliśmy do końca i choć nie bylo łatwo bo juz po pierwszej 5-tce nie mialam pomysłu,to jakos stanęłam na wysokości zadania.




Komentarze

  1. cenowo to osiągalna twoja lista! :) a na maturze życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam podziękować jeszcze za nominację mojego bloga! :)

      Usuń
    2. Dziękuję,powodzenie się przyda;) i nie ma za co spodobał mi się twój blog!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty