Maska do włosów Celia ♡

 Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna tak więc kolejny post  o niej.


Moim kwietniowym ulubieńcem co do pielegnacji włosów stał się produkt firmy Celia.
Tak dokładniej rozchodzi się o maskę do włosów głęboko nawilżająca do włosów słabych, przesuszonych, łamliwych, bez połysku, z rozdwajającymi się końcówkami, nieelestycznych, osłabionych. Posiada składnyki aktywne tj.wyciąg z marakui,alg i  protein soi .




Stan włosów po użyciu maski:




Włosy następnego dnia wciąż pełne blasku:

 


 Plusy maski Celia:

+niska cena
+dostępność
+poręczne opakowanie
+przepiękny zapach
+głębokie nawilżenie
+włosy sa miękkie
+włosy są lśniące i błyszczące
+nie są obciążone
+dobrze się rozczesują
+nie plączą się

Minusy maski Celia:

-brak dużego opakowania ,dostępna tylko w saszetkach

Moja ocena produktu:
 ★★★★★

Podsumowując,maska ta to moje odkrycie miesiąca.Sprawia że włosy odżywają na nowo co po zimie bardzo im się przyda.Kupię na pewno kolejne opakowanie.Jest idelana dla moich włosów a na dodatek zachęca mnie jej niska cena: 1,2zł/12 ml . 




 

Komentarze

  1. Jeszcze się nie spotkałam z tymi maseczkami, ale widzę że już powinnam żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie niestety tylko w jednej drogerii są one;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty