Lakier nude Wibo ♡

Dziś czas na recenzje lakieru Wibo.


Lakier Trends Nude nr 351 jest to mój pierwszy lakier z firmy Wibo,i napewno nie ostatni.Od dawna poszukiwałam lakieru o takim nietypowym kolorze i końcu go znalazłam. I od tej pory jest już moim ulubionym lakierem ,po pierwszym użyciu podbił moje serce.


Efekt na paznokciach:




Plusy lakieru Express Growth:
+dostepność
+konsystencja
+ niska cena
+posiada multiwitaminę w składzie
+dobrze kryje
+ładny kolor
+nadaje duzy połysk
+szybko schnie
+ma wspomagać rosnięcie płytki paznokcia
+ogólnie lakiery maja duzą gamę kolorystyczną

Minusy lakieru Express Growth:
-trwałość,zszedł po 2 dniach


Moja ogólna ocena lakieru Nude firmy Wibo :

 ★★★★★

Z lakieru jestem bardzo zadowolona,na pewno wypróbuje też inne lakiery z tej serii Nude.I jestem pewna że nr.351 będzie częstym gościem na moich paznokciach;)








Komentarze

  1. Świetny! Tyle szukałam lakiery w tym odcieniu! Dobrze, że tutaj trafiłam. Na pewno będę zaglądać częściej. Zapraszam również do siebie - tematyka bloga ta sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten lakier i jestem zadowlona z tego nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty