Wspomagacze włosowe;)


W skład moich wspomagaczy włosów wchodzą:
-drożdże
-suplement diety
-witaminy
-herabta pokrzywowa
-wcierki

Dzięki nim moje włosy są mocniejsze niż kiedyś, mniej wypadają i sa bardziej odżywione. Te kuracje dają bardzo duże i widoczne efekty dlatego stosuję je zamiennie lub łącznie w zależności od potrzeb moich włosów.

1.Kuracja drożdżowa, używam tylko drożdże Babuni,sprawdziłam wszystkie inne i się zawiodłam. Ta kuracja przynosi najlepsze efekty,zaraz po niej jest kuracja wcierakowa. Dzięki piciu drożdży nasza skóra się poprawia,nie wysypuje nas.Paznokcie rosna szybciej i sa mocniejsze.Włosy mniej wypadają i rośnie nam duża ilość Babyhair;) I możę sam zapach i smak drożdzy jest odrzucający to warto sie przełamać i samemu spróbować.


Mój czas picia drożdzy:
05.05.2013-05.06.2013

2.Kolejną bardzo ważna rzeczą jest przyjmowanie regularnie jakichkolwiek suplementów diety. Ja w chwili obecnej przyjmuję Vitaminium Compositum B.





Czas przyjmowania sublementu:
16.05.2013-6.07.2013

3.Witaminy są jak najbardziej wskazane,ja przyjmuje Rutyne+witaminą C.

 
Czas przyjmowania:
cały rok

4.Herbata z pokrzywy jest moją kolejną kuracją.Same liście pokrzywy dostarczają witamin C, K, B2, soli mineralnych, związków żelaza, potasu czy wapnia.Zioła działaja korzystnie na naszą cere i włosy.Cera staje się gladsza i bardziej oczyszczona a włosy mocniejsze i i mniej wypadają i sie przetłuszczają.Sam smak herbatki pokrzywowej jest dobry,mi zasmakował.


Czas kuracji pokrzywowej:
11.05.13-11.06.13

5.Ostatnia kuracja to kuracja wcierki Joanny Rzepa.Kuracja ta wzmacnia cebulki naszych włosów,pobudza do wzrostu,zapobiega wypadaniu i przetłuszczaniu się skóry głowy.Wspomaga wysyp Babyhair,ogólnie jest bardzo korzystny dla naszych włosów.Kuracja trwa dwa tygodnie i można ja powtarzać w odpowiednich ostępach.Produkt warty przetestowania !

Czas kuracji:
17.05.13-31.05.13


I to na tyle co do moich kuracji.Stosuję je ponieważ,zawsze po zimie mam okresowe problemy z włosami,dlatego teraz postanowiłam zmniejszyć ten problem po przez pielęgnacje na pełnych obrotach.Niedługo zobaczymy jakie będą tego skutki.


Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty