Majówkowe zakupy ♡


Nic tak nie odstresowuję i odpręża kobietę, jak dobre zakupy.


Dawno sobie nic nie kupiłam ,więc postanowiłam ,że dziś to trzeba nadrobić.
Po pierwsze jutro moje urodziny ,a po drugie trzeba czasem zaszaleć.
Może zacznijmy od zakupów internetowych,które lada chwila będa u mnie;)

1.Baskina -w piątek zamówiłam przez allegro sukienkę, która już jutro powinna być u mnie,zastanawiałam się nad kolorem czarnym ale w końcu wzięłam koralową;) moja oczywiście będzie z krótkim rękawem.


2.Książka"W kajdankach namiętności"Piotra Kołodziejczyka 
-lada moment powinna być u mnie; )


A teraz czas na zakupy zwykłe drogeryjne i inne z dnia dzisiejszego:)



1.Moje ulubione przepięknie pachnące świeczki Strawberry-Friuty Paradise <3
Cena 2,50


2.Poszewki na poduszkę;)
Ładnie wyglądają niska cena-tylko brać.
Komplet 8 zł.



3.Biustonosze-trafiłam na wyprzedaż 50% off,więc skusiłam się na dwa.
Każdy po 10 zł.




4.Suplement diety -Vitaminum compositium B- opłacalny produkt 50 tabletek za 4,90 z zniżka w aptece 3,92 ;D






5.Szampon Babydream- łagodny bez SLS,
pojemność 250 ml,cena 4,99.




6.Maska Alterra bez silikonu- przeznaczona do włosów zniszczonych i suchych,
cena 9,99 pojemność 150 ml






7.Dezodorant Isana-mój ulubieniec na ciepłe dni,przepiękny egzotyczny i orzeźwiający zapach,
pojemność 150 ml, cena 3,50.






8.Fluid matujący z vit.A,E,F-Editt Cosmetics
- pojemność 40ml cena 4 zł



 9.Lakier do paznokci CR
- pojemność 16ml cena 4.00





10.Lakier no name
-pojemność 12 ml cena 4zł
+lakier Rimmel - gitf




11.Zmywacz do paznokci rumiankowy- bardzo delikatny,
cena 1.00 , pojemnosc 50 ml.




12.Paleta cieni 20 kolorów.
cena 3.00 ;D





I to koniec mojego szaleństwa zakupowego.

 



 

Komentarze

  1. no troszkę Ci przybyło :-)
    bardzo ładny kolor tego koralowego biustonosza :-)
    ciekawa jestem jak pigmentacja tych cieni??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo za taka cenę pigmentacja jest okej,wręcz powiem że bardzo mocna; )

      Usuń
  2. Sukienka super. Musze rozejrzeć się za isana dezodorant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję;) no w Rossmanie dużo jest dezodorantów z Isany;)

      Usuń
  3. mam z Alterry odzywkę i spisuje się genialnie :) miałaś wcześniej ten podkład? bo widziałam go, ale jakoś nie mam zaufania do takich tanich podkładów.
    za cały zestaw zapłaciłam 11.90zł przy czym krem jest zupełnie nieopłacalny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to sie cieszę co do maski z Alterry może i na mnie zadziała;P a co do podkładu to niestety to moj pierwszy produkt więc nie wiem jak dziala, tak o go kupiłam na lato na próbę;D

      Usuń
    2. myślę, że spróbować możesz. To tylko 12zł a u mnie efekt jest świetny. Zastanawiałam się na Eveline, bo dziewczyny polecały, ale zaryzykowałam :P
      Jak go przetestujesz to daj mi znać, bo na razie się nie odważę sama ;)

      Usuń
    3. jasne spróbować zawsze można;) a znać dam na pewno;)

      Usuń
  4. Paletka cieni za 3 zł?!?!! No powiem Ci, że to niezła okazja, a kolory... Ech, tylko brać pędzel w dłoń i malować, malować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie też cena bardzo zdziwiła;P i prawda tylko teraz malować;D

      Usuń
  5. Czekam na recenzje fluidu za 4 zł :) Ciekawi mnie jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty