Nowa współpraca;)


Uwielbiam czytać! Jak mam czas to każdą wolną chwilę poświęcam dla książek, sprawia mi to naprawdę wiele przyjemności i relaksu. Dlatego jak najbardziej ucieszyła mnie współpraca z Wydawnictwem Borgis.



Jeszcze do niedawna było to wydawnictwo wydające książki typowo medyczne, jednak już od pewnego czasu poszerzyło swoją działalność o wprowadzenie bestselllerów polskich pisarzy.
Dzięki temu wydawnictwu mam możliwość otrzymywania książęk do czytania, wystarczy je tylko dobrze zrecenzować w określonym terminie. Termin wynosi 3 tygodnie.

Pierwszą książką jaka została mi wysłana to :
 książka Piotra Kołodziejczyka pt."W kajdankach namiętnośći".
Jest to jak sam autor mówi kriminał miłosny. Książka dotarłą do mnie ekspresowo.










No i teraz jedyne co mi pozostało to czytać,czytać i jeszcze raz czytać.No i na pewno w najbliższym miesiącu pojawią się moje odczucia po przeczytaniu książki.



 

Komentarze

  1. Kocham książki , ale nie bardzo teraz mam czas na spokojne celebrowanie ich. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty