Rossmanowski shopping

Wiadomo że nic nie przyciąga kobiety jak magnes jak tylko i jedynie dobre promocje;)
Oczywiście i ja nie potrafię się oprzeć promocjom,i ja skusiłam się na promocje w Rossmann
nie na kolorówkę i kosmetyki pielęgnacyjne;). 



W sumie kupiłam 5 produktów,ale myślę że jeszcze się wybiorę na małe co nie co.

 1. Lovely odżywka do paznokci, stymuluje wzrost paznokcia, nawilża wzmacnia i uszczelnia płytkę paznokcia. Cena 4,39 - pojemność 11 ml.
2.Lovely maskara wydłużająca i pogrubiająca z kolagenem .Cena 5,39 - pojemność 8 g
3. Lovely maskara podkręcająca i unosząca rzęsy. Cena 5,39 - pojemność 8 ml
4. Wibo eliksir, nawilżająca pomadka do ust ,kolor 07. Cena 5,19, pojemność 4.2 g
5.Wibo eliksir, nawilżająca pomadka do ust, kolor 06.. Cena 5,19, pojemność 4,2 g






 O tych tuszach słyszałam wiele dobrego więc sama zapragnęłam je przetestować na własnej "skórze". Odżywki Lovely są chyba moimi ulubionymi odżywkami do pazurków, moje jeszcze się nie skończyły ale zapas można zrobić.






Już jakiś czas temu dostałam pomadkę Wibo Eliksir numer 05, bardzo mi się spodobała i zapragnęłam więcej. Nie miałam pojęcia jakie kolory kupić ale zdecydowałam się na 07 i 06; )


Tak więc to na tyle co do moich Rossmannowskim zakupów, kto jeszcze nie był niech jak najszybciej się wybiera bo taka okazja szybko się nie powtórzy.



Miłego wieczoru !

Komentarze

  1. Rossmann zawładnął blogosferą. ;-)

    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj się wybieram na łowy :-) i tez planuję skromne zakupy...a jak wyjdzie się okaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zakupy. Też byłam, kupiłam i chyba się jeszcze raz wybiore:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty