Mix Photo - Kwiecień&Maj



Uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu i wszystkim, dlatego postanowiłam przedstawić każdy miesiąc w skrócie za pomocą zdjęć. Ostatnimi czasy nie miałam chwili na bloga tak więc ten mix będzie poświęcony aż dwóm miesiącom. Zaczynajmy ;)

Kwiecień 










1. Prezentacja maturalna=stos książek.
2.Systematyczne olejowanie
3.Tak wspiera mnie kot przy nauce.
4.Wygoda,codzienna rutyna.
5.Otrzymanie zdjęć studniówkowych.
6.Przygotowania przed zakończeniem roku.
7.Odebranie świadectw.
8.Impreza maturzystów, ostatni raz z klasą.
9. Książka do poduszki.


Maj 





















 1.Matury
2.Ścięcie włosów -10cm;)
3.Część druga mojej trylogii.
4.Zakupy z siostrą zawsze spoko.
5.Przylot rodzinki z Anglii.
6.Komunia tort
7.Komunia obiad
8.Relaks przy świeczkach.
9.Basen
10.Park Krasnala
11.Miś
12.Motor żużlowy
13. Róże od K.
14. Kolekcja kolczyków.
15.Nowe zdobycze.
16.Majowe lakiery
17.Kolekcja lakierów
18. Ja dziś;)

The End .




Komentarze

  1. Jakie piękne rzęsy!! Koczek też świetny. Uwielbiam oglądać i robić zdjęcia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty