Neonowy róż na moich paznokciach ♡

Moje matury się skończyły, więc w końcu bez wyrzutów sumienia mogę wrócić do prowadzenia bloga. Dziś czas na szybki i krótki post. Muszę się pochwalić moim nowym lakierem;)


Już od dawna jestem zakochana w lakierach CR ,są tanie,wytrzymałe i mają dużą paletę kolorów.
W swojej kolekcji mam już ich kilka.

Moim ostatnim zakupem była duża buteleczka CR w kolorze neonowego różu.
O pojemności 16 ml i cenie 4zł.













Jako podkład pod lakier użyłam odżywki nawilżającej z Lovely.



Moja ocena lakieru CR:

 + niska cena
+nietypowy  kolor
+nie zostawia smug
 +szybko schnie
+dostępność
+zapach nas nie dusi 
+trwały 2/3 dni
+dobra konsystencja
 
Wady lakieru Color Mania:
 
-słabe krycie,musiałam nałożyć 2/3 warstwy


Moja ocena lakieru firmy CR :
  ★★★★★

 

Z pewnością lakier często będzie gościł na moich paznokciach.I na pewno ten kolor nie jest ostatnim z tej firmy.


Komentarze

  1. Kochana radzę Ci pod takie słabo kryjące kolorki używać białego podkłdu..czyli jako baza biały lakier... a pozniej nasz kolorek... kolorek wyglada na pazurkach wtedy o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;* przy najbliższej okazji wypróbuje twój sposób;))

      Usuń
  2. Mam różowy :) i jako ciekawostka swieci w ciemnosci ale musi byc na prawde ciemno:P
    a swieci na pomaranczowo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam świecący złóty;)) ja przypadkiem kupiłam ten lakier fluorescencyjny;)
      i jak na razie daje radę;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty