Pielegnacja włosów

Czas na mój ulubiony rodzaj postów ,czyli pielęgnacja włosów.


Po zimie moje włosy stały się strasznie niesforne, dlatego postanowiłam o nie troche bardziej zadbać.
Przede wszystkim zaczęłam od ich podcięcia. Ściełam je jakieś z 8 cm może więcej. Od poniedziałku zaczęłam też pić drożdże.To już będzie moja 3 lub 4 kuracja drożdżowa. Według mnie jest ona dobra na skórę,paznokcie i przede wszystkim włosy. Polecam ją osoba które mają problemy z wypadaniem włosów i chcą je troche wzmocnić. Piję tylko drożdze Babunii:


Od weekendu zacznę pić herbatkę pokrzywową i łykać już chyba 3 pudełeczko Skrzypovity.
Mam nadzieje że to wystarczy a jak nie to zabiorę się jeszcze za jakieś wcierki do włosów.



Tymczasem chciałabym zaprezentować Wam mojego ulubieńca Maja:
 Maska z Ziaji intensywnie wygładzająca do włosów niesfornych.








Zalety tej maski:

+gęsta konsystencja
+dostępność
+przyjemny zapach
+poręczne opakowanie
+ekstermalnie wygladza
+nawilżą
+zmiękcza włosy
+ włosy się nie plączą,
+nie są wysuszone,nie łamią nam się,
+nie obciąża włosów,
+dobrze nawilża końcówki
+zamyka łuski włosów
 
Wady:
 
-w chwili obecnej brak.


Ocena Maski z Ziaji:

 ★★★★★
 
 
Na pewno kupię ten produkt jeszcze nie raz. Mogę go polecić osobą, które maja włosy wysoko i średnioporowate, bo idealnie je wygładza.Ma także w swoim składzie proteiny jedwabiu.
Opakowanie  to 200ml produktu. Cena 5,80 zł.
 
 
 
 


Komentarze

  1. Maskę kupię na pewno , ale co do maseczki drożdżowej to zawsze się jej obawiałam na włosach ... drożdże to używam jako maseczki na twarz:) Polecam:) drożdże + woda ciepła - konsystencja gładka , średniej gęstości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też drożdzy nie daję na włosy tylko je piję;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty