Szampon Babydream ♡


Czas na mój kolejny włosowy ulubieniec, tym razem firmy Babydream. Postanowiłam na jakiś czas zastąpić moje szampony z Rzepy z Joanny czymś innym. Szukałam czegoś naprawdę
delikatnego i tak naprawdę długo nie szukałam.

Szampon Babaydream - włosowy ulubieniec maja





Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum

Jak widać skład bardzo prosty i przede wszystkim nie zawiera SLS;)

Opis produktu na opakowaniu :
Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego






Zalety Babydream:
+niska cena
+dostępność
+wydajność
+dobrze się pieni
+poręczne opakowanie
+delikatność
+nie wysusza, nie podrażnia
+konsystencja
+dobrze oczyszcza
+dobry skład
+brak SLS

Wady Babydream:
-zapach

Moja ocena szamponu:

 ★★★★★

Z pewnością ten szampon przede wszystkim nadaje się do włosów delikatnych,wymagających wyjątkowej pielęgnacji. Jednak na pewno sprawdzi się też przy zwykłych włosach.Jest to produkt godny uwagi i polecenia .Przydatny zwłaszcza po olejowaniu wlosów,gdyż ładnie je oszczyszcza i ich nie wysusza ,nie posiada także w składzie silikonów i SLS ( wszystko o szkodliwym działaniu SLS- klik ). Na pewno kupie jeszcze ten szampon.
Cena 4,75,pojemność 250 ml.




Komentarze

  1. Szamponu tego jeszcze nie wyprobowałam , ale mam mleczko do ciała dla mojej córki od babydream i jest świetne. Szampon na pewno wypróbuję. No z zapachami mają różnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety to szampony dla dzieci dlatego zapach mają taki delikatny;)
      a mleczko widzę że musze wypróbować;)

      Usuń
  2. Ja też myje włosy szamponem dla dzieci. THE BEST!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty