TAG- Mój zwierzęcy przyjaciel ♡

Bardzo spodobał mi się tag o zwierzakach, dlatego też sama postanowiłam go zrobić.
Tak, więc zaczynajmy.


Przede wszystkim to nie będzie tag o moim jednym przyjacielu, lecz o dwóch kocich przyjacielach, bo nie chciałabym jednego z nich faworyzować, bo oczywiście kocham ich tak samo. Najpierw przedstawię Wam starszego a niedługo młodszego kotka.


1)Jak nazywa się twój zwierzak?
Nazywa się Milo.

2)Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?

Kocur czarno-biały, typ dachowca.


3) Jak długo jest już z tobą?

To już chyba  22 miesiące.


4)Jak dostałaś swojego zwierzaka?

Znalazłam go na spacerze, niestety ktoś porzucił kota.



5)Ile ma lat?

Rok i 11 miesięcy.


6)Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?

 Mój kot to straszny łasuch,pożera wszystko co się da,jak była mały to chyba go za bardzo rozpieściłam. Jest pieszczochem lubi być głaskany po brzuchu. Uwielbia zabawy na dworze. Czasami zachowuje się jak stary zmęczony  życiem kot, w tedy nic mu się nie chce.Śpi tylko na swoim legowisku. O inne koty jest bardzo zazdrosny.




7)Co twoje relację ze zwierzakiem dla ciebie znaczą?

Są dla mnie bardzo ważne,traktuje Go jak swoje dziecko. Czasami jak mam zły dzień to wolę z Nim posiedzieć niż z człowiekiem .


8)Ulubione chwile?

Każda chwila gdy kot jest cały i zdrowy i jest w pobliżu.








9)Jak inaczej nazywasz swojego zwierzaka?

Pierwotnie mój kot nazywał się Mały bo był wyjatkowo drobny, gdy Go przygarnęłam.Teraz różnie Milo, Maluś, Milutek ,Miluś .A jak jestem zła na swojego kota to wołam go: Grubcio lub Gruby , bo ostatnimi czasy sporo mu się przytyło, ale to przez zimę.




No i to na tyle w kwestii mojego pierwszego zwierzaka;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty