Zapuszczamy paznokcie

Każda kobieta chce mieć piękne ,długie i zadbane paznokcie.Jednak utrzymanie ich w dobrej kondycji nie jest wcale takie proste.Oto kilka moich sprawdzonych rad.


1.Po pierwsze nie obgryzaj paznokci,nie niszcz skórek a najlepiej nie wkładaj ich do buzi.

2.Chroń paznokcie przed uszkodzeniami mechanicznymi,nie używaj ich jako narzędzi do otwierania,podważania czy skrobania.

3.Używaj jak najmniej zmywacza do paznokci,ponieważ może chemicznie niszczyć nasze paznokcie.A jeżeli już używasz to używaj jakiegoś łagodnego najlepiej z witaminami.Ja używam takiego :


4.Jedz dużo owoców i warzyw nasze paznokcie też uwielbiają witaminy.

5. Pij dużo wody,nawadniaj swój organizm paznokcie też to lubią.

6.Przyjmuj suplementy diety.Ja polecam BioVitę,Belisse i Skrzypovitę ,którą teraz przyjmuję trzeci miesiąc z rzędu.Jak na razie jest okej.


7.Piłuj jak najczęściej paznokcie,to je bardzo wzmacnia.Nie używaj metalowego pilniczka,strasznie niszczy płytkę paznokcia.Najlepszy jest szklany lub zwykły papierowy.

8.Stosuj odżywki na paznokcie .Poprawiają one wygląd paznokcia a także go wzmacniają.Ja używam w tej chwili tych(Lovely,Biogena,Therapy nail) i jestem zadowolona.


Polecam także odżywkę Eveline 8 in 1:





I to już koniec moich rad.Może moje sposoby pomogą i Wam zapuścić piękne pazurki;)

Komentarze

Popularne posty