Masło kakaowe ♡

Maska z Ziaji ♡

 

Jednym z ulubionych produktów do włosów jest dla mnie maska wygładzająca z Ziaji.Jest to masło kakaowe do włosów suchych i zniszczonych.Jest to jedna z lepszych masek z Ziaji i w ogóle ,z wszystkich ,które używałam.Jednak od razu chciałabym podkreślić że nie polecam odżywek z Ziaji, plątały i wysuszały mi włosy.



Jest to wygładzająca kremowa maska. Zawiera masło kakaowe i prowitaminę B5,która ma duże powinowactwo do keratyny włosów.Włosy się po niej nie plączą i są bardzo gładkie i lśniące.Posiada w swoim składzie alkohol jednak nie wysusza nam włosów i końcówek.Ma przepiękny zapach, który pozostaje nam przez jakiś czas na włosach.Duże opakowanie 200ml, niska cena : 6zł.





Plusy Masła Kakaowego:
+niska cena produktu,
+przyjemny zapach,
+dobre nawilżenie,wygładzenie włosów
,+ włosy się nie plączą,
+nie są wysuszone,nie łamią nam się,
+nie obciąża włosów,
+dobrze nawilża końcówki,
+zmiękcza nam włos,
+gęsta konsystencja,  nie spływa z włosów,
+ogólnodostępna,

Minusy Masła Kakaowego:
-mało wydajna,

Podsumowując ta maska jest jedną z lepszych którą używałam i to naprawdę za niewielkie pieniądze,gdy mi się skończy na pewno kupię bez wahania następną.

 Ocena maski wygładzającej do włosów:

 ★★★★★

I na koniec efekt maski na moich włosach :

Ja & mój warkocz & piżama Hello Kitty


Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt osoba które maja włosy wysoko i średnioporowate.

Komentarze

Popularne posty