Moja przygoda z ShinyBox

Swoją przygodę z ShinyBox zaczęłam już w czerwcu jako jedna z niewielu w ten czas uczestniczek.O zabawie z Shinystars dowiedziałam się jakoś w maju przeglądając facebooka. Jak do tej pory zgromadziłam pudełko Czerwcowe,Lipcowe,Sierpniowe,Listopadowe i Grudniowe. Tak w ogóle zamówiłam aż 7 pudełek 5 dla mnie i dwa dla mojej mamy.

Ogólnie z pudełek jestem zadowolona. Zamawiam tylko te ,które na prawdę warto mieć i przetestować,bo niestety nie wszystkie pudełka były jak dla mnie udane.A teraz krótko zrecenzuję 
Wam moje pudełka.

1.ShinyBox Czerwiec


Z tego pudełka najbardziej spodobała mi się odżywka do paznokci Biogena Pharma oraz mini krem 
Pharmatheiss Cosmetics, nie spodobał mi się błyszczyk Rimmela oraz płyn micelarny z Biodermy.
Moja ocena Czerwcowego Boxa to:
★★★☆ ☆

ShinyBox Lipiec


Z tego pudełka bardzo przypadł mi do gustu jedwab z Deli ,który już od dawna jest moim ulubieńcem,spodobał mi się także żel z Wsie,oraz zestaw 5 mini kremów z Phenome reszta była taka sobie,lecz na co narzekac nie mam.
Moja ocena Lipcowego Boxa:
★★★☆ ☆

ShinyBox Sierpień


Od razu powiem,że to pudełko jest moim faworytem.Do gustu przypadło mi wszystko,jednak najbardziej zadowolona jestem z kremu do rąk Alva ,który jest genialny,z odżywki do paznokci Lovely oraz z lakieru do paznokci Rimmela.Także bardzo spodobał mi się puder Maybelline - puder Affinitone.Reszta była ok.
Moja ocena Sierpniowego Boxa:
 ★★★★★


ShinyBox Listopad


To było jedne z pudełek,które mnie nie zachwyciło.Jednak dużym plusem ,przez który zdecydowałam się zamówić pudełko jest szampon i odżywka firmy L’OCCITANE, te produkty posiadają 5 olejków eterycznych w swoim składzie,i są zbawieniem dla włosów.Reszta była taka sobie,produkty firmy 
BENTLEY ORGANIC są naturalne i bardzo dobre jakościowo jednak zapach lawendy mnie odrzucał.
Moja ocena Listopadowego Boxa:
★★☆ ☆☆ 

Grudniowy ShinyBox


Grudniowe pudełeczko było dla mnie miła niespodzianką.Bardzo spodobała mi się baza pod podkład firmy Delia,także odżywka do rzęs Delia Baza pod Maskarę Onyx spełniła swoje oczekiwania.Zestaw mini podkładów,korektorów,różu i rozświetlacza firmy ANNABELLE MINERALS jak najbardziej mnie zadowolił.Są mineralny kosmetyki nie zatykające nam porów.
Miłym dodatkiem do Boxa był marynarystyczny naszyjnik marki Zepter,który wpadł mi w oko.
Moja ocena Grudniowego Boxa:
 ★★★★★


Jak na razie moja współpraca z ShinyBox bardzo mi się podoba.Wszystkie te produkty otrzymałam zupełnie za darmo.W tej chwili zastanawiam się nad zamówieniem kolejnego ,jednak jeszcze nie wiem czy to będzie Lutowy czy marcowy Box, na pewno nie długo się okaże.



Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty