Shopping ♡

Małe przedświąteczne zakupy.
Człowiek wchodzi do drogerii z myślą kupienia jednej rzeczy a wychodzi z całą torbą. Taka jest zmora nas - kobiet.Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,zakupy udane więc jest okej!



Będąc na mieście wstąpiłam do dwóch drogerii i do biedronki,upolowałam kilka naprawdę fajnych rzeczy.A tak wyglądały moje małe zakupy:


1.Podgrzewacze zapachowe LaRissa,biedronkowe pięknie pachnące i tanie podgrzewacze,na pewno każda już o nich słyszała.Ostatnio miałam o zapachu wanilii i pomarańczy ,dziś postanowiłam wypróbować konwalie i róże,by choć trochę czuć wiosne w czasie świąt.Cena 3.99 zł,18 sztuk.


2.Mleczko do demakijażu Blanchette z wyciągiem z nagietka do każdego typu skóry.To już jest moje drugie mleczko z tej serii,jak dla mnie są bardzo dobre nie podrażniają,dobrze oczyszczają ,ładnie pachną i czerwienieją nam skóry oczu.Opakowanie 200ml ,cena  5/6 zł.


3.Serum do końcówek włosów z olejekiem araganowym firmy Joanna.Pięknie pachnie na razie tyle wiem.Ma zapobiegać rozdwajaniu się końcówkom.Cena 5 zł, 50 ml
.

4.Oliwkowa maseczka Rival de Loop,jedna z moich ulubionych nawilżających maseczek do twarzy z tej firmy Cena 1,79zł, 2 saszetki po 8 ml


5.Maseczka Marion ,60 sekundowa maseczka z olejkiem araganowym,7 efektów, po tak dobrych recenzjach na blogu Styllaa postanowiłam że i jak ją wypróbuję.pojemność 15 ml, cena 2,40 zł.


6.Maseczka Marion 60 sekundowa NatureTherapy, maseczka do włosów wymagających wzmocnienia.Nie mogłam się powstrzymać i otworzyłam ją by zobaczyć jak pachnie i pachnie naprawdę nieziemsko.Cena: 2,20 pojemność 15 ml.



7Lakier nude firmy Wibo.miałam zamiar kupic lakier jakies blogerki,jednak nie znalazłam jakiegoś ciekawego dla mnie.Tak więc postanowilam kupic zwykłego nudziaka z witaminami przyspieszającymi porost płytki paznkocia .Cena 5,20 zł,pojemność 8,5 ml.




I to koniec moich zakupów ,na pewno nie długo pojawią się ich recenzje;)


Komentarze

Popularne posty