Dobry szampon to podstawa

Według mnie szampon jest najważniejszy w naszej codziennej pielęgnacji włosów. Dobry szampon jest ważniejszy od jakieś odżywki czy nawet maski.Niektórzy uważają że to właśnie odżywka  jest ważniejsza ,jednak ja uważam ,że jeśli dobrze nie umyjemy naszej skóry głowy i naszych włosów to także dobrze ich nie nawilżymy.






Najtrudniejszą rzeczą jest znalezienie właściwego szamponu,który nie będzie nam przetłuszczał ani wysuszał skóry głowy i włosów.W tej chwili używam 7 różnych szamponów na zmianę,aby moje włosy się nie przyzwyczaiły.


1.Szampon Shampoo Hair Expert - jest to szampon do włosów suchych i zniszczonych,zawiera prowitaminę B5 i jedwab.Wydajny duża butelka 900ml może starczyć na bardzo długo.Dobrze myje,nie wysusza ani nie przetłuszcza włosów.Nie plącze nam kosmyków,ma przyjemny zapach.Cena także jest korzystna,ok.15 zł



2.Joanna Rzepa,szampon wzmacniający jak na razie testowałam szampon fioletowy do włosów cienkich,delikatnych i ze skłonnością do wypadania oraz szampon zielony do włosów przetłuszczających się i ze skłonnością do wypadania,z oby dwóch produktów jestem bardzo zadowolona ,dobrze myją włosy ,mniej je plączą odrobinę wzmacniają jednak nie zmniejszają wypadania,włosy są po nim gładkie.Szampony mają bardzo przyjemny zapach ,który utrzymuje się przez jeden dzień na włosach.Niska cena,ok.10 zł


3. L’Oreal Professionnel Vitamino Color.Szampon do profesjonalnej pielęgnacji włosów, przeznaczony do włosów farbowanych.Nie zauważyłam aby chronił w jaki kolwiek sposób moich włosów przed utrata koloru,jednakże bardzo dobrze je mył i odżywiał.Włosy były po nim gładkie i ładnie pachniały.Cena ok.30 zł



4. Szampony Natei Naturals.

Z tej serii testowałam już każdy rodzaj i na prawdę jestem zaskoczona że za tak niską cenę można kupić coś tak dobrego. Najbardziej do gustu przypadł mi szampon do włosów przetłuszczających się lekkość i blask.Szampon ten dostarcza nam witamin A,B1,B2,PP i C.Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy nie wysusza jej ani włosów.Nadaje włosom blask.Ma przepiękny świeży zapach.Bardzo wydajny.Niska cena ok 5 zł.



5.Szampon L`occitane  zawiera kompleks 5 naturalnych eterycznych olejków , które działając wspólnie pomagają odbudować, wzmocnić, zregenerować i zmiękczyć suche i zniszczone włosy.Włosy po jego użyciu są lepsze niz po nie jednej masce,lekke, miękkie i przyjemne w dotyku.
Szampon nadaje im pełny blask oraz gładkość.Szampon ma delikatny ziołowy zapach,nie podrażnia skóry, dobrze  oczyszcz jednaka  włosy po nim szybko się przetłuszczają za sprawa jego 5 składnikowego olejku.Jednak ogólne działanie bardzo mnie zachwyca.Cena ok.65 zł.



6.Szampon Dermedic chroniący skórę Emolient LINUM, szampon atopowy do wrażliwej skóry głowy.Delikatny szampon jak najbardziej wskazany do codziennej pielęgnacji,łagodnie myje i nawilża skóre głowy i włosy.Typowo leczniczy zapach.Zawiera w sobie olej lniany.Jak dla mnie okej nie plącze włosów,nie wysusza ich przede wszystkim jednak także nie nadaje im blasku.Cena 25 zł.


W codziennej pielegnacji włosów ważny jest także sposób ich mycia.

 ★ Przede wszystkim nie nakładaj szamponu bezpośrednio na mokre włosy ,przed ich  myciem  po prostu rozcieńcz odrobinę szamponu w kubeczku a potem umyj tą substanją aż do uzyskania piany.To zmniejsza ilość chemicznych uszkodzeń na twoich włosach.

 ★ Przed każdym myciem włosów przeczesz je delitaknie aby nie myc ich gdy są splatane chronisz je w tedy przed uszkodzeniami mechanicznymi.

 ★ Staraj się płukac włosy pod zimną woda to daje Ci pewność że twoje łuski włosowe sa domknięte i nie naruszysz ich struktury.

I to tyle co do moich rad w stosunku do pielegnacji włosów szamponem. Niedługo co nieco o maskach do włosów.

Komentarze

  1. dobry szampon to podstawa zgadzam się z tobą w 100%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cieszę się że mam zwolenniczkę;)

      Usuń
    2. ja również zgadzam się że dobry szampon to podstawa:)
      u mnie ta seria z Joanny rzepa się nie sprawdził:)

      Usuń
    3. o to szkoda;/ to ak na razie mój faworyt;)
      A może Ty mi jakis polecisz ;)?

      Usuń
  2. Masz rację, dobry szampon to podstawa. Ja nadal szukam odpowiedniego dla swoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to życzę powodzenia,bo z własnego doświadczenia wiem że to nie takie łatwe;)

      Usuń
  3. A ja dla odmiany twierdze ze dobra odzywka to podstawa ;) szampon ma za zadanie pozdbyc sie z naszych wlosow wszelkich zanieczyszczen w jak najdelikatniejszy sposob ale to odzywka odegra glowna role ;)

    Jednak bardzo ciekawy post od dawna bylam ciekawa tego szamponu z l'occatine ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no można i tak mysleć ja tak kiedyś myśłałam;) a szampon naprawdę Ci polecam czyni cuda! sama byłam zaskoczona

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty