Tag : 7 prawd o mnie

1.Jestem wielką kociarą. Uwielbiam wszystkie koty,traktuję je prawie jak własne dzieci, i bardzo je kocham.W tej chwili posiadam dwa .

 


 2.Od jakiegoś czasu jestem włosomaniaczką . I zapuszczam włosy od stycznia. Na razie moje włosy sięgają  do ramion.

 

3.Uwielbiam mieć zadbane dłonie , a zwłaszcza paznokcie. Uwielbiam kolekcjonować lakiery.

 

4.Fascynuje mnie fotografia artystyczna. Kocham robić zdjęcia ,to mnie naprawdę odpręża.

 

5.Uwielbiam oglądać horrory. I w nocy wcale się nie boję.

 

6.Jestem molem książkowym. Nawet gdy nie mam czasu sięgam na chwilę po książkę.W tej chwili czytam trylogię Paulliny Simons. Naprawę polecam.

 

7. Jestem prawdziwym śpiochem. Potrafię całymi dniami chodzić w piżamie .Mogłabym spać codziennie do południa.

Komentarze

Popularne posty