Jedwab Delia ♡

Chciałabym Wam przedstawić moje uczucia w związku z stosowaniem jedwabiu Delia  ♡ .


Jestem w trakcie stosowania jedwabiu Delia,stosuję go już 3 miesiące i widać już efekty. Na razie jestem w trakcie używania pierwszej buteleczki,a już w swojej kolekcji mam następną.Ich regularna cena to ok.27,5 zł,jednak mi udało się trafić na sporą promocje i jeden z nich kupiłam za 10 zł.






  Po 3 miesiącach codziennego używania jedwabiu zostało mi mniej więcej tyle jego.



Plusy jedwabiu Delia:

Plusy
+ niska cena ,jak na pojemność 100ml cena jest dość atrakcyjna,
+ wygodny aplikator,pompka,
+jest bardzo wydajny;
+nie jest calkiem oleisty,ma wodnistą konsystencje,nie skleja włosów,
+ przy użyciu jednej pompki nie obciąża nam włosów,
+przyjemny zapach,cytrynowy,
+ułatwia rozczesywanie po umyciu włosów,
+nabłyszcza nam włosy i wygładza,
+zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem,

Minusy:
-nie nawilża końcówek,
-nie regeneruje nam włosów,
-nie poprawia ich kondycji,

Podsumowując po używaniu jedwabiu Delia stan moich włosów odrobinę się poprawił.Włosy rozczesują mi się dobrze i się nie plączą.Sa lśniące i gładkie. Jest to dobry produkt do zabezpieczania końcówek.


Moja ocena Jedwabiu Delia :
★ ★★★☆

Komentarze

Popularne posty