Tusz Maybelline ♡

Rzęsy,długie,grube ,ciemne rzęsy,która z z nas o takich nie marzy?


Jest wiele produktów ulepszających nasze rzęsy,jednak wiadomo że z nich wszystkich wygrywa tusz.Moim ulubionym produktem do rzęs jest Tusz Maybelline New York  Lash Stiletto Voluptuous.
Jest to maskara wydłużająca i pogrubiająca nam rzęsy.W kolorze ciemny brąz.



Jestem nią tak zachwycona że już mam drugie opakowanie;)

Cenią ja za to że ładnie wydłuża mi rzęsy i delikatnie pogrubia.Nie skleja ich ani nie wyglądają nienaturalnie.Tusz się nie obsypuje.Ma dobrze wyprofilowana szczoteczkę i choc nie jest silikonowa to i tak bardzo dobrze  daję sobie radę.




Efekt Maskary Maybelline na moich rzęsach:
 -przed wytuszowaniem

  
-po wytuszowaniu
Jak widać Maskara przynosi duże efekty.

Plusy Maskary Maybelline:
+nie kruszy się
+wydajna
+nie zasycha szybko
+wydłuża i pogrubia rzęsy
+nie skleja rzęs
+delikatnie je podkręca
+niska cena -kilka funtów,
+kolor-ciemny brąz
+dobra szczoteczka

Minusy Maskary Maybelline:
-dostępność ;/

Moja ocena Maskary:

 ★★★★★

Komentarze

Popularne posty