Wishlista 2015


Cześć;*
dziś bardzo luźny post, dotyczący tego co wpadło mi ostatnio w oko i co mam zamiar zdobyć, czyli Wishlista na rok 2015. Będą to rzeczy które mi sie spodobały i chciałabym je mieć. Co z pewnością będę sumiennie realizować. Zapraszam;*

Niekosmetyczne:
-Książki
Jak na razie przypadła mi jedynie do gustu trylogia " Niezgodna". Już jestem po przeczytaniu książki "Cztery", która jest rozpoczęciem trylogii i jestem zachwycona. Książki dla tych którzy lubią fantastykę. Jeżeli spodobała Ci się trylogia "Igrzyska śmierci" to nie będziesz zawiedziony i tym.


-Torebka
Muszę sobie kupić małą,czarną torebkę, nalepiej z złotymi dodatkami. Ale jeszcze nie znalazłam takiej która naprawdę wpadła mi w oko.


- Wisiorek
Mam juz przepiekne kolczyki(klik).Teraz tylko czas na wisiorek.Mały,delikatny z serduszkiem z cyrkoniami. Kto lubi delikatną biżuterię ręka w górę :)




-Ramoneska
Już od dawna poluję na jakąś czarną,pikowaną kurtkę skórzaną. Mojemu gustowi najbardziej odpowiada kurtka kroju ramoneski, mam nadzieje że wkońcu coś znajdę w tym roku.


-Biała szkatułka na biżuterię
Marzy mi się biała drewniana najlepiej z przegrodami w środku szkatułka na biżuterię. Widziałam bardzo ładne w Pepco więc wkrótce musze sie tam wybrać.



Kosmetyczne: 
-Pomadki Golden Rose
Już od jakiegoś czasu czaję się na pomadki Golden Rose z serii Velvet Matte.Tyle o nich dobrego sie nasłuchałam i naczytałam że i ja zapragnęłam je mieć w swoim kosmetycznym zbiorze. Najbardziej do gustu przypadł mi kolor numer 2 i 20 ;)

-Tangle Teezer  Compact
Mam już zwykły TT, teraz przyszedł czas na wersję kompaktową,która będzie idealna do torebki na co dzień.

-Pędzle
Brakuje mi w mojej kolekcji pędzla do podkładu Flap Top i małego pędzelka do rozcierania cieni.Zastanawiam się nad Hakuro, ale zobaczymy co z tego będzie;) 
-Lokówka stożkowa
Marzą mi się piękne loki, mam papiloty ale po nich wyglądam jak baranek. A moja stara lokówka nie daje już rady. Teraz tylko rozglądać się za jakimś dobrym sprzętem.


-Tusz Studio Lash z Miss Sporty
Tyle dobrego o nim słyszałam i zapragnełam go mieć, gdy wykończe tusze które obecnie używam i tusze w zapasie to kupie i go.


Nie nazbierało się tego aż tak dużo jak myslałam .Tak więc to już chyba wszystko odnośnie moich kosmetycznych i niekosmetycznych przyszłych łupów;)

Komentarze

  1. Ja wybieram się jutro po tą szminkę od Golden Rose nr 2. Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty