Peeling gruboziarnisty z Perfecty

Cześć;*
dziś mam dla Was post o moim ulubionych peelingu do twarzy a mowa tutaj o peelingu wygładzającym z minerałami morskimi i drobinkami orzecha włoskiego od Perfecty. Jest to idealny produkt do oczyszczenia i wygładzenia twarzy. Ma niesamowitą konsystencję. Więcej o nim w dalszej części- zapraszam;*

Od producenta:
Aktywny peeling z drobinkami orzecha włoskiego polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery tłustej i mieszanej. Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E - C - F, a także miód z dzikich kwiatów, który odświeżą cerę i nadaje jej ładny, zdrowy koloryt.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w 10 ml saszetce, która starcza nam na dobre kilka a nawet kilkanaście użyć. Ma przyjemną, błękitną, kremową konsystencję z drobinkami orzecha włoskiego, które nie powiem są dość ostre. Peeleing nie nadaje sie do codziennej pielęgnacji bo może podrażniac skórę przez te drobinki. Ma przyjemny, długotrwały zapach. Dobrze się pieni. Dobrze wygładza i oczyszcza skórę. Także ją delikatnie nawilża. Według mnie dobrze oczyszcza pory. Dostępny jest w każdej drogerii. Cena:1,89/10ml

Zalety produktu:
-przyjemna kremowa konsystencja
-dobrze się pieni
-ma duże drobinki orzecha,przez co dobrze peelinguje 
-ma przyjemny,długotrwały zapach
-jest wydajny
-łatwo dostepny
-delikatnie nawilża
-dobrze wygładza i oczyszcza
 

Wady produktu:
-nie zauważyłam poprawy kolorytu skóry, lecz wgl mi to nie przeszkadza

Moja ocena produktu:
 5/5



Komentarze

  1. Jeśli chodzi o peelingi moim zdecydowanym ulubieńcem jest korund ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ktoś również go zachwalał. Następnym razem jak będę w Rossmanie wyląduje w moim koszyku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, chętnie bym wypróbowała, ale może poszukam wersji bez orzecha włoskiego - dosyć mocno jestem uczulona na nie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty