Czysta skóra żel oszyszczający od Garniera

Cześć ;*
Dziś mam dla Was stosunkowo nowy produkt który zagościł w mojej codziennej pielęgnacji twarzy. Jest to żel oczyszczający z Garniera z kwasem salicynowym i cynkiem. Jest to żel przeznaczony do redukcji sebum i zanieczyszczeń na twarzy a także do widocznego zwężenia porów. Ja zakupiłam ten produkt aby zmniejszyć wydzielanie sebum w strefie T oraz przede wszystkim by zmniejszyć liczbę różnego rodzaju wyprysków skórnych w okolicach czoła. Jak sprawdził się ten produkt u mnie w dalszej części posta.


Od producenta:
Gama toalety Garnier Czysta Skóra została stworzona, aby pomóc w walce z niedoskonałościami skóry. Stworzony dla osób, które mają skórę mieszaną lub tłustą, a także dla osób, których skóra ma specyficzne problemy (błyszczy się, jest zanieczyszczona) lub jeżeli komuś zależy na codziennym oczyszczaniu. Antybakteryjna formuła żelu zawiera czynnik złuszczający i mineralny cynk, znany ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, i zapewnia podwójne działanie:
- oczyszcza: odblokowuje pory, aby głęboko je oczyścić,
- eliminuje: nadmiar sebum jest usunięty z porów, cera jest czysta.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w 200 ml przejrzystym i przykuwającym wzrok opakowaniu z pompą co jest bardzo wygodne. Konsystencja jest w sam raz ani za rzadka ani za gęsta. Produkt bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Ma przyjemny odświeżający zapach jak dla mnie cukierków ICE. Po nałozeniu produktu na twarz czujemy przyjemne zimno,dzieje się tak za sprawą kwasu salicynowego. Produkt dobrze oczyszcza pory i zmniejsza ich widoczność. Dzięki zawartemu cynkowi w produkcie zmniejszyło się u mnie świecenie w strefie T. Na mojej twarzy zredukowała się także liczba nieprzyjaciół do minimum. Tak więc jak na razie same plusy. Jednak są i minusy po pierwsze ja osobiście po każdym użyciu produktu czuje ściągniecie skóry. Po za tym skóra po produkcie wymaga naprawdę intensywnego nawilżenia. Cena 10,99/200ml.

Zalety produktu:
-wydajność
-wygodne i poręczne opakowanie
-dobra konsystencja
-przyjemny zapach
-dobre oczyszczenie skóry
-zmniejszenie wydzielania sebum
-oczyszczenie zakórników
-zmniejszenie wystepowania nieprzyjaciół
-korzystna cena
-dobry do codziennej pielęgnacji tłustej i normalnej skóry
 

Wady produktu:
-nieprzyjemne ściągniecie po użyciu produktu
-może wysuszać,wymaga porządnego nawilżenia

Ocena produktu:
4,5/5


Komentarze

  1. mam go i bardzo lubie :) ale nie uzywam go codziennie, poniewaz czuje, ze czesto stosowany przesusza mi skore...

    OdpowiedzUsuń
  2. oj niestety nie dla mnie:)) Fajnie ze dalej blogujesz! Zapraszam do mnie:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nie jest to produkt dla mnie. Miałam już kiedyś przygodę z produktami 'regulującymi' wydzielanie sebum i niestety baaardzo przesuszyłam skórę. Jednej ważnej rzeczy się nauczyłam dzięki temu: nawet skórę tłustą należy nawilżać i lepiej zainwestować w bibułki matujące i dobre nawilżanie niż coś co wysuszy skórę. Produkty Garniera, Vichy typu 'matującego' i 'oczyszczającego' narobiły mi bardzo dużo szkód i od tamtej pory do zmywania twarzy używam tylko olejków, a potem płynu micelarnego i kremu nawilżającego. Żadnych żeli i płynów do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty