Maseczka oszyczająca z Rival de Loop


Cześć Kochane:* dziś mam dla Was recenzję odkrycia kosmetycznego miesiąca! A tym odkryciem jest maseczka oczyszczająca z glinką i wyciągiem z jeżyn z Rival de Loop. Maseczka kosztuje grosze a działa cuda na twarzy. Zapraszam do dalszej recenzji.

Od producenta:
Wyciąg z jeżyn i glinka działa oczyszczająco na skórę podatna na zanieczyszczenia i zaczerwienienia. W rezultacie skóra wygląda czysto i klarownie. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. pH neutralne dla skóry. Bez silikonów, bez parabenów. Produkt wegański.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w opakowaniu 8 ml x 2,posiada przyjemną, kremowa konsystencję. Łatwo się rozprowadza na twarzy, nie ścieka z niej. Dobrze oczyszcza pory i zmniejsza ich widoczność. Łagodzi zaczerwienienia, wyrównuje koloryt skóry. Jest wydajny jedna saszetka starcza na 2 grube warstwy. Jest łatwo dostępny w każdym Rossmannie i w innych drogeriach.
Cena: 1,69/2x8ml


Zalety produktu:
-kremowa przyjemna konsystencja
-wydajność mi całe opakowanie starcza na 2 razy, a mamy dwie saszetki więc aż 4 użycia
- niska cena
-dobrze oczyszcza pory
-zwęża pory
-wyrównanie kolorytu skóry
-łagodzi zaczerwienienia
- łatwo dostępna każdy Rossmann

Wady produktu:
-alcohol denat w składzie
-mało przyjemny alkoholowy zapach

Moja ocena produktu:
5/5





Komentarze

  1. Uuuu miałam jedną maseczkę z alkohol denat. w składzie i okropnie piekła mnie twarz, więc niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem maniaczką wszelkich maseczek, więc na pewno wypróbuję. Bardzo ładny masz kolorek na paznokciach- zdradzisz co to za lakier?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero niedawno odkryłam ten produkt i również jestem z niego zadowolona :) Polecam również inne maseczki z tej serii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty