TAG : 11 włosowych pytań

Cześć Kochane:*
dziś mam dla Was coś lekkiego i przyjemnego czyli Tag. Tym razem będzie on dotyczył mojej ulubionej tematyki, czyli włosów. Zapraszam do dalszej części.

1.Jaki jest twój włosowy cel?
Mój główny włosowy cel to zdrowe,gęste, lśniące włosy. Długość do połowy pleców, z przodu zakrywające biust. Najlepiej jednolity kolor, do mojego naturalnego koloru już niewiele brakuje;). Bez rudawych refleksów.

2.Wybierz swoją ulubiona maskę i odżywkę do włosów.
Moja ulubioną maską do włosów jest maska z Alterry granat i aloes oraz maska z BioWaxa naturalne oleje, każda z nich jest inna i daje inny efekt na włosach ale obie baardzo lubię. A moją ulubioną odżywką jest odżywka z Nivea Diamond Gloss.

3.Na jaki kolor nigdy nie zafarbujesz swoich włosów?
Nigdy nie zafarbuje włosów na kolor czerwony, nie chciałabym wyglądać jak drugi Michał Wiśniewski.


4. Jak Twoim zdaniem wygladaja wlosy idealne?
Długie ale nie za długie, gęste,proste, niewycieniowane w jednolitym najlepiej w ciemnym kolorze. Włosy zdrowe przede wszystkim, które dają przepiękna tafle.
 

5. Ile dziennie czasu poswiecasz swoim wlosom?
Niewiele gdy nie myje włosów to dosłownie z 15 minut, nałożenie olejku czy też serum i rozczesanie. A gdy już włosy myje to o wiele dłużej nałożenie olejku na noc lub na 2/3 godziny, mycie z 10 minut + maska z 30 minut;)



6. Twoje ulubione wlosowe blogi to...:)
Mam ich dużo, ale moje ulubione blogi o tematyce włosowej to numer jeden oczywiście: mojakosmetyczka oraz anwen.

7. Z jakim olejem nigdy sie nie rozstaniesz?
Z oliwa z oliwek,olejkiem migdałowym i olejkiem macadamia. Moje włosy nie przepadaja za olejkiem kokosowym i olejkiem arganowym. Najlepiej na moich włosach sprawdza się oliwka z Babydream fur Mama.

8. Co przyczynilo sie do tego, ze zaczelas dbac o wlosy?
Zaczęłam prowadzić bloga wnikać w świat blogosfery i w świat włosomaniaczek. Dostrzegłam ile błędów popełniam każdego dnia odnośnie pielęgnacji i po prostu postanowiłąm to zmienić.


9. Proste, falowane, czy krecone?
Mam włosy dość proste i takie mi się najbardziej podobają.

10. Czy uwazasz, ze zdrowe odzywianie ma wplyw na wyglad wlosow? :)
Oczywiście że tak, i to baaardzo duży wpływ. Mikroelementy zawarte w jedzeniu są tak ważne jak prawidłowa pielęgnacja.
 

11. Czy jestes zadowolona ze swoich wlosow?
Wiadomo idealnie nie jest, a włosy maja swoje lepsze i gorsze dni. Ale w porównaniu z tym co było jeszcze pare lat temu to jestem przeszczęśliwa.
 

Komentarze

  1. Tez odpowiadalam na ten tag, ale u mnie pytania byly troche inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :) A maska z Alterry stała się również moją ulubioną, więc przy okazji dzięki za jej recenzję, bo dzięki niej zdecydowałam się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty