Tag 50 faktów o mnie ♡

Uwielbiam robić tagi! Po za tym ten tag bardzo mi sie spodobał u innych vlogerek i blogerek więc czemu nie i ja go postanowiłam zrobić;)


1.Uwielbiam spać,codziennie mogła bym spać do 12.
2.Uwielbiam czytać książki, w przyszłości marzy mi się meega wypasiona biblioteczka.
Najlepiej biała,duża i klasyczna.

3.Jestem uzależniona od napoi gazowanych,a w szczególności od Pepsi.
4.Nigdy nie śpie na brzuchu ani na plecach.
5.Uwielbiam oglądać horrory.
6.Jestem osobą strasznie nerwową.
7.Kiedyś obgryzałam paznokcie, całe szczęście wygrałam z tym i teraz mam długie pazurki.
8. Kocham zwierzęta jednak boję się ptaków; /
9.Nigdy nie paliłam papierosów i też nie zamierzam;)
10.Uwielbiam psy i koty. Jednak bardziej jestem za kotami.Jestem kociarą .


11.Jestem strasznie pedantyczna.Lubię ład i porządek.W szafie  ciuchy muszę mieć poukładane według kolorów.
12.Jestem uzależniona od internetu i laptopa.
13.Uwielbiam robić zdjęcia, zwłaszcza martwej naturze. Mimo tego że mam bardzo słaby sprzęt to czasem mnie zaskakuje i zdjęcia wychodzą naprawdę dobre! 
(kilka zdjęć z mojego aparatu)

 
 

14.Uwielbiam śpiewać, śpiewam caly dzień co tylko wpadnie mi do ucha.
15.Uwielbiam czarno białe zdjęcia, jak dla mnie mają to coś w sobie. 
(kilka zdjęć z antyram z moich ścian)


16.Jestem osoba bardzo nieufną,i zazwyczaj wychodzi mi to na dobre.
17.Jestem awanturniczką w domu, zazwyczaj ja zaczynam kłótnie.
18.W przyszłości pragnę mieszkać w dużym mieście lub za granicą najlepiej w UK,bardzo mi się tam spodobało.
19.Uwielbiam kupować kosmetyki,najlepiej spontanicznie i nawet w tedy gdy do końca nie są mi potrzebne.
20.Zawsze chciałam zrobić coś na prawdę dobrego,coś co by pomogło wielu ludziom.
21.Nienawidze jeździć ruchomymi schodami.
22.Jestem osoba baardzo wrażliwą,często wzruszam się nawet na filmach
23.Zazwyczaj chodzę bardo późno spać,w nocy najlepiej mi się funkcjonuje.
23.Uwielbiam się malować,i choć nie robię tego codziennie to i tak sprawia mi to wielką przyjemność.
24.Uwielbiam robić zakupy!



25.Sport mnie odpręża.Wysiłek fizyczny jest dla mnie odreagowaniem od rzeczywistości.
26.Uwielbiam pić herbatę,różną od zielonej, po owocowe.
27.Nie prasuje rzeczy, żelazko u mnie w domu jest zbędne.Po za tym nienawidzę prasować.
28.Kocham gotować.Lubię oglądać programy z przepisami kulinarnymi a później to sama tworzyć.
29.Nienawidzę programów tanecznych !
30.Marzy mi się grać na gitarze, dźwięk gitary działa na mnie kojąco.


  

31.Uwielbiam słuchać Rocka i Metalu.Jednak moje serce podbił bardziej Rock.
32.Kocham podróżować, w przyszłości chcę zwiedzić całą Polskę a później cały świat.
33.Chciałabym nauczyć się języka francuskiego.
34.Moim wymarzonym zawodem gdy byłam mała była policja następnie architektura.
35.Zapuszczam włosy i choć to trudna 'praca' to i tak się nie poddaje.
36.Kiedyś miałam blond włosy, strasznie tego żałuję bo jak wiadomo rozjaśniacz niszczy włosy.
37.Mam zielone oczy i choć bardzo podobają mi się niebieskie to i tak bardzo lubię swój kolor tęczówki.


38.Jestem dość niska,mam 1,58 m. Jednak jestem zadowolona ze swojego wzrostu nie chciałabym być już większa.
39.Lubię fantastykę.Czytać jak i oglądać.
40.Nienawidzę pożegnań.
41.Uwielbiam prezenty dawać i dostawać.
42.Nie lubię niespodzianek.
43.Zbieram lakiery do paznokci.
44.Zawsze robię coś przed czasem i później mam spokój, nie lubię robić czegoś na ostatnią chwilę.
45.Piję kawę i herbatę tylko w swoim kubku.



46.Nigdy nie śpię w dzień, chyba że jestem baardzo chora. Jednak nawet przy ogromnym zmęczeniu nie śpię w czasie dnia.
47.Uwielbiam być nad wodą,relaksuję się tam jak nigdzie indziej.
48.Jestem bardzo ostrożna w uczuciach.Nigdy nie rzucam słów na wiatr anie nie jestem z kimś dla zabawy.
49.Nie śpię przy otwartym oknie,drzwiach i szafie;P
50.Jestem córeczką mamusi.Zawsze trzymam jej rację i stronę ;)




Koooniec,nareszcie!
Gratuluję tym którzy wytrwali do końca;)




Komentarze

  1. ja tak samo nie spię w dzień i denerwuje mnie zwłaszcza jak facet śpi czy wyleguje się w łóżku

    OdpowiedzUsuń
  2. Też boję się ptaków, najbardziej gołębi!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty