Mix Photo of July ♡


Lipiec był baardzo długim ciepłym miesiącem i wiele się w nim wydarzyło i całe szczęście zrobiłam sporo zdjęć.Na dodatek pogoda dopisywała więc można było odpocząć na łonie natury;)

1.

  

Jestem ryzykantem i złożyłam dokumenty na jedną uczelnie i jeden kierunek i udało się, od października zaczynam studiować ekonomię . Zdjęcia przestawiają Uniwersytet i moje rekrutacyjne zdjęcie.
 
2.

 Przez cały lipiec męczyłam trylogię Władcy pierścieni, naprawdę są to ekranizacje pierwszej klasy.

3.

Jak co roku byłam na koncercie Reggae w Sławie.
Choć nie było super zespołów to i tak dobrze się bawiłam.

4.


Byłam też w okolicach gór,piękne widoki i świeże powietrze.Pogoda nam dopisała na małe spacery. Lecz najpiękniejszy to mieliśmy widok z okna.

5.


Byłam na pięknym weselu.Cudowna para młoda,pyszne jedzenie, super muzyka i ta atmosfera.
Wybawiłam się jak nigdy.I nawet zawodnik Wisły Kraków nas odwiedził.

6.





Ten miesiąc był baardzo upalny, dlatego korzystając z każdej wolnej chwili i słońca trzeba było się poopalać;)

7.



Trochę Krakowa też udało mi sie zwiedzić, no i oczywiście zakupy w Sukiennicach.

8.


Mój mężczyzna luubi mnie rozpieszczać kwiatami;P


9.
Tak odpoczywam w letnie wieczory z moim kocurem;*

10.
 
W tym miesiącu przeczytałam aż 3 ksiązki co rzadko mi sie zdarza.Najbardziej przypadła mi do gustu 'Bliżej Słońca' Evansa.

11.

Soorbety na gorące dni nie ma nic lepszego.

12.
 
 Neony rządzą, akcja zapuszczam pazury trwa nadal;)

13.

Ostatnio słucham ich na okrągło.Paramore i Evanescence to oni co dzień są ze mną.
Rock forever.
 
14.
 
 
Pod koniec lipca miałam maly remont.Drażniący już mnie liliowy kolor ścian zmieniłam na cos bardziej stonowanego i spokojnego - cappuccino.

15.

 
Cały dzien lenistwa nad jeziorem czyli to co lubimy najbardziej.




No i to już koniec! Następny mix zdjęciowy już za miesiąc;)
 Sunny Holidays !

Komentarze

  1. Fajny mix zdjęć, czuć z nich wakacje i błogie lenistwo. Powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRatuluję dostania sie na studia! Niebieski lakier ja mam aktualnie taki sam na stopach:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty