Holidays haul ♡

Czas na kilka drobiazgów, które zakupiłam w lipcu. Były to przede wszystkim książki i kosmetyki.
Tak więc zaczynajmy mój mały wakacyjny haul.



1.Stojak na biżuterie
Wydaje mi się że został zakupiony w Pepco ale pewności nie mam gdyż dostałam go w prezencie.
Cena ok.20zł


2.Ultra lekka odżywka z olejkiem arganowym, 7 efektów Marion
Kupiona w drogerii, cena ok. 7/8 zł. Pojemność 120 ml.


3.Mgiełka do ciała Playboy
Kupiona w drogerii. Cena 12 zł. Pojemność 200 ml.

 
4.Wiosiorek z złotym szklanym sercem
Ceny nie znam gdyż otrzymałam to jako prezent.





5.Lakier do paznokci Lovely,Gloss like gel. Numer 151
Zakupiony w drogerii. 
Cena 6 zł. Pojemność 8 ml



6 .Nasiona Kozieradki
Zakupione w sklepie Zielarskim.
Cena 3 zł/ 50 g.


7.Maszynka do golenia Bic Twin Lady
Kupione w drogerii.
Cena 5/6 zł /5 maszynek.


8.Tangle Teezer Salon Elite, kolor pink fizz
Zakupiony na allegro u: link
Cena : niecałe 38 zł z wliczoną wysyłką;)


9.Isabel Pisano 'Córy nocy'
Zakupiona w Biedronce.
Cena 9,99zł /288 stron





10.Federico Moccia 'Wybacz ale będe mówiła Ci Skarbie'
 Zakupiona w Biedronce
Cena: 6,99zł/ stron 574 


11.Piotr Kołodziejczak 'Puść już mnie'
Otrzymana w formie współpracy.
183 strony.





12.Federico Moccia 'Tylko Ciebie chcę'
Zakupiona w Biedronce
Cena 6,99zł / 477 stron




Koniec!
Miłego dnia wszystkim;)

Komentarze

  1. Widać sporo prezentów dostałaś:) Zakupy i prezenty udane widzę:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja musze w koncu TT kupic.... a tak taniego to jeszcze nie wdziaialam :)) Pewnie zaraz go kupie hehe :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty